wie is er hier spiritieel aangelegd? hulp gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    #1 lillyenco, 30 aug 2011
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
    Hey meiden,

Ik geloof niet echt in 'geesten' maar er gebeuren afgelopen jaren gekke dingen. Ik ben dus opzoek naar antwoorden.:(

Ik heb vanaf jongs af aan al dat als ik erg ziek ben (39+ graden koorts)ik 3 'mannen' zie in mijn kamer. 1 zit op mijn bed en heeft een grote herders hond bij zich, de ander loopt door de kamer heen en weer en 1 staat bij de deur als een soort van bewaker.... ik heb altijd gedacht dat dit een soort ijlen was en nooit wat achter gedacht. ( ik ben als baby erg ziek ter wereld gekomen, gelukkig bovenop gekomen omdat het een ernstige blaasontsteking was, helaas nogsteeds vaak last van)

Bij mijn ouders in huis is een keer een plantenpot van de vensterbank af gevallen... nouja.. gevallen.. hij viel 2 meter verder de kamer in met flinke kracht.. alsof hij gegooit werd, hij viel niet naar beneden alsof hij op de rand stond ofzo... mijn ouders hadden toen geen huisdieren. Het raam waar hij voor stond kan ook niet open dus het kan niet de wind zijn geweest..We hebben het er op verjaardagen soms nog welleens over en lachen erom.. maar als je er overna denkt..

Nu ben ik inmiddels 2 keer verhuist en als ik nu ziek word... zie ik er nog maar 1 van die duistere figuren, die 1 met die hond.. nah goed.. ik zal wel 'gek' worden ofzo.... trek me er niks van aan, ben er gek genoeg ook niet bang voor.

In ons vorige huis ( na mn eerste verhuizing, ik trok bij mijn lief in) had ik altijd het gevoel niet alleen te zijn, zijn ex heeft het ook altijd gehad in dit huis ( hoorde ik achteraf, wou het niet delen met mijn lief omdat ik niet raar over wou komen:cool:). Het idee dat er 'iets' op de gang was, en als ik bijvoorbeeld tv had ik zelf het idee dat ik iets zag in mijn ooghoek.. nogsteeds trok ik me hier niks van aan...

Na een jaar verhuisd naar een ander appartement, ander woonplaats.

Het begon met het licht wat aan en uit ging boven de eettafel, mijn man en ik keken elkaar aan van ach t zal wel een stroompiek zijn. Dit is meerdere keren gebeurd, en dan echt van uit naar schemerig...
    Deuren die open gaan uit het niets...

Vanaf dat moment is het erger geworden. Soms gaat er ineens een la open van de kast, op het moment dat het gebeurd zien we het niet, ineens staat hij open. Aangezien mijn katten nogsteeds geen duimen hebben... :D dacht ik gewoon vergeetachtig te worden.

Nu gebeurde dat ook terwijl we in de kamer waren en we zagen hem langzaam opengaan:$... nog gekeken naar het meganisme, of de kast wel recht staat.. niks te ontdekken. Het zijn vrij zware lades... dus heel apart dat die ineens open gaan?

Sinds een paar weken merk ik steeds meer gekke dingen, misschien let ik erop hoor... maar het begint nu wel eng te worden...

We leven samen met 4 katten.... en meestal kijken ze niet op of om als ik de kamer binnen kom.. sinds een paar weken lopen ze mee naar de keuken ( als ik bijv water drink s nachts) en gaan ze met hun rug naar mij toe naar de gang toe zitten kijken met zn allen bijna naast elkaar. Ze begeleiden me terug naar de slaapkamer, en het is niet omdat ze aandacht willen, lopen echt voor me uit. De hond slaat plotseling aan s nachts terwijl dr niks is ( tja dat kan natuurlijk) De douchekop begint te druppelen terwijl we beide die dag nog niet gedouche hebben , en ik wordt s nachts wakker met het idee dat er iets in de kamer is. Ik zie een schaduw... elke keer in een andere vorm, dan weer in een groot mens en dan weer een kat en dan weer een kind.. Heb een keer boos een van de namen van de kat geroepen omdat ik in de veronderstelling was dat de kat op het kastje naast mijn bed zat..... ik zag een donkere contoure, gooide de slaapkamer deur open om hem weg te jagen.. zat de kat me met grote ogen voor de deur aan te kijken... ( even voor de goede orde.. ik ben op die momenten echt wakker..lig niet zo lang in bed)

Vannacht lag ik wakker en schrok ik ineens omdat ik zag dat er een doek over me heen gegooit werd... athans denk ik.. het was iets donkers wat mijn kant op ging...ik deed mijn arm omhoog waardoor mijn man wakker werd... ik was zo bang dat ik begon te hyperventileren. Hij heeft me echt zitten troosten...

Ik weet niet of ik nou echt 'gek' wordt of dit uit moet zoeken.

Ik ben vrij nuchter en geloof niet zo snel in dit soort dingen maar het wordt steeds irritanter ook om een naar gevoel te hebben in de slaapkamer en met mijn hart in mijn keel in bed te liggen als ik alleen ben. Ik heb er dus alles aan gedaan om te kijken of ik het me niet verbeeld... douchekop nagekeken, kast nagekeken, lampen nagekeken...

Ik kan me ook herinneren dat ik als kind zijnde het licht aan wou hebben met slapen en altijd het gevoel had niet alleen te zijn. Tuurlijk hebben alle/veel kinderen dit, ben ik van bewust... maar misschien hebben jullie iets aan deze info..

misschien dat iemand hier me verder kan helpen??:( Ik zie er gewoon tegenop om alleen thuis te zijn/naar bed te gaan..

2. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    Goh wat heftig zeg!! En eng ook! Kan je niet een medium inschakelen? Misschien dat die je huis kan reinigen van slechte entiteiten?

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik kan je helaas niet helpen.
    Het enigste wat ik weet is dat dieren dingen aanvoelen.
    Ikzelf geloof dus wel in geesten en geloof er ook in dat dieren merken waneer er een geest in de buurt is.

Herken trouwens een stukje in je verhaal.
    Dat van die doek.
    Heb dit ook een keer meegemaakt en was toen doodsbang.
    Weet alleen helaas ook niet wat dat was.

Hoe dan ook hoop dat je toch wat antwoorden krijgt waar je wel wat aan hebt.

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt voor jullie reacties, een beetje erkenning vind ik al erg fijn.. ik ben denk ik te nuchter ofzo... maar het wordt per nacht enger...

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik zou inderdaad een medium inschakelen,heb zelf goede ervaringen met "de heksenketel" in ridderkerk. kijk maar via google.

succes,iemand moet die geesten wegjagen voor je.

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Getver wat een verhaaal! Ik zou helemaal gek worden denk ik!

Je zou eens een spiritueel iemand kunnen opzoeken. Ben zelf een keer bij Cobie van Zege geweest, zij was vorig jaar winnares van het zesde zintuig en is een hele aardige vrouw! Die kan je gewoon mailen voor een afspraak. Kost wel wat, maar weet je zeker dat het geen kwakzalver is!

Ben benieuwd hoe dit afloopt en of je iets te weten komt over de man met de hond!

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    mamamadelon, de heksenketel in Ridderkerk? Kga gelijk eens kijken. Woon daar dus ben wel benieuwd!

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb hele goeie ervaringen met lpi.. Frummeltje van hier weet er meer van pb haar eens ;)

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Oja btw zou die man met die hond meschien een bescherm engel kunnen zijn??
    Aangezien je hem altijd ziet wanneer het niet goed met je gezondheid gaat.

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    thnx meiden! Ik ga er morgen eens over mailen..eerst weer de avond ( alleen) doorkomen... doodeng dit!
    Neem bewust de hond mee naar de slaapkamer... alsof een jack russel formaatje xs iets kan doen maar ik voel me gewoon veiliger. Moet zeggen dat als het licht is ik niet het gevoel heb dat er iets is.. het is echt zodra het licht uit is en ik in bed kruip..

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Dat is ook iets wat mijn man roept. Ik heb zelfs mijn man welleens gezegd dat ik die man met die hond weer zag zitten op mijn bed eind.. hij zag uiteraard niks. Het is elke keer als ik me niet goed voel inderdaad. Wat ik bijzonder vind is dat ik inmiddels 2 keer van woonplaats ben verhuist ( 1 keer van het westen naar het oosten, en 1 keer een dorp verder) en ik hem overal heb gezien. omdat ik hem van kleins af aan al zie...ben ik niet bang voor hem, want hij zit daar maar een beetje of hij kijkt voor zich uit en af en toe naar mij.

In de familie nagegaan of er iemand is met een hond van vroeger... niets gevonden. Mijn moeder had vroeger een herdershond... dat is dus ook de enigste herdershond die we kennen... de man.. ik kan hem omschrijven alsof ik hem gister heb gezien.. herken ik niet..

12. lautjuhhh

hmm daswel apart.. maar blijkbaar is het tochiemand die over je waakt en je dus al van jongs af aan kent.. Geen opa en oma, overgroot opa en oma? en die herdershond als die overleden is kant zomaar zijn dat diegene waakt over de herdershond en ze samen jou bewaken ;)

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja wie zal het weten.. over een jaar of 70 kom ik er misschien achter ( als ik zo oud mag worden)
    Ik weet het niet.. mijn opa leeft nog, opa en oma's die overleden zijn heb ik gekend... lijken er nieteens op.
    Overgroot opa's/oma's fotos van gezien en nee hoor.. niks wat op die man lijkt... heel apart... het is er inderdaad 1 die meereist...

mijn man roept dat ik een deurtje heb die openstaat ergens...

14. lautjuhhh

ja daar lijkt het wel op ja.. hmm ik denk dat een medium je wel goed kan helpen..

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja ga ik ook doen! Alleen weet ik niet in hoeverre ik het moet geloven.. hoeveel hints heb ik nodig?

16. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    misschien kun je hier antwoorden vinden?
    Columniste
    Zij heeft een column in weekblad vriendin en heeft al heel wat meegemaakt.

17. lautjuhhh

hmm wat hier gebeurde met lpi, is dat ze camera's opstellen maar voordat ze dat doen, zijn er 2 mediums die een mediumronde doen ze willen niks weten wat er is.. lopen gewoon zelf rond ik vond het heel bijzonder want ze zeiden dingen die ik nooit verwacht had dat ze dat zouden weten..

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja die ken ik inderdaad en volg ik ook .

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @lautjuh, zoals wat?

20. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Als je met een medium in contact komt zou je bijv. kunnen vragen of ze iets van je verleden kan vertellen.
    Een goede medium zou dingen vertellen die je niet zomaar kunt gokken.

Deel Deze Pagina