wie is er hier spiritieel aangelegd? hulp gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm is zo.. zie het vaak op tv inderdaad.. ( zoals zesde zintuig....) maar of ik het dan nog geloof.. je hoord zoveel over kwakzalvers..

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Bij de heksenketel hebbe ze ook thema avonden,zoals "wie staat er achter me". Dan kijken/voelen ze wie je beschermengelen zijn.
    Verwacht bij de heksenketel geen zweverige types hoor,het staat er blauw van de rook en ze zijn heel direct. heel down to earth (voor zover je dat kan zijn als je paranormaal bent haha)

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

#23 lautjuhhh, 30 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2011
    lalalaalala

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @lautje.. oke.. dat zijn inderdaad van die dingen....

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik haal het zo wel weer weg hoor ;) maar dat waren echt dingen die ze nooit konden weten

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja is prima meid!

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou het zeker na laten kijken.
    Dat er ''iets'' is geloof ik meteen uit je verhaal!

Zo heb ik een keer vanauit een raam een klein oud houten kerkje gezien met een meisje erbij... paar jaar later liep ik langs dat stuk met een vriend van me zegt ie: heeft heer vroeger een klein donker houten kerkje gestaan??? (appart...)

vergeet niet dat het niets slechts hoeft te zijn en zoek hulp bij je vragen, maar kijk uit! er zijn meer ''neppers'' als echt goede mediums of hoe je dat ook wil noemen.

Ik zelf ben een heks kwa geloof maar heb hier nog te weinig ervaring mee om je te kunnen helpen, tis mijn ''specialiteit'' ook niet zeg maar

heel veel suc6 en probeer niet bang te zijn, ben je dit wel schaam je niet en ga bijvoorbeeld lekker uit logeren, je mag er best aan toe geven maar niet helemaal gek door worden!

suc6!

oja waar ik wel meteen aan dacht: Ga op zoek naar het verleden, zowel over jezelf, familie, of de plek waar het allemaal begon.

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Je wordt gewoon snel bang.. juist door de enge dingen die gebeuren.... heb het gevoel niet meer veilig te zijn in mijn eigen huis...

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

ikan het me helemaal voorstellen, lijkt me super vervelend!
    Heel veel sterkte!

Enne laat je wel even weten als je er achter bent? ben nu ook wel super benieuwd!

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik zou idd hulp gaan vragen vooral nu je hier zovaak last van hebt. Zoek wel een medium die echt goed is zitten teveel nepperds tussen.
    Zoals je man zegt je hebt idd een deur open staan naar de andere wereld ;)
    Daarbij denk ik ook dat die man met de herder je beschermengel is. Het hoeft geen familie van jou te zijn van jou in deze leven het kan ook iemand zijn vanuit je vorige leven die toen familie was en nu je beschermengel is ;)

Succes ermee.

11. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik denk ook echt dat die man met de hond een beschermer is.
    Als je hem weer ziet kan je hem een vragen wie hij is, misschien krijg je wel antwoord!
    Hopelijk vind je iemand die je kan helpen!

12. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Denk dat idd je deurtje naar de andere wereld open staat. Ik heb daar zelf ook last van en mijn "geest" maakt zich ook regelmatig bekend aan me. Alleen voor mij is het wel een bekende, namelijk mn oom. Ik weet dus ook dat hij met de goede bedoelingen aanwezig is.

Ik denk dat jou geest ook de juiste bedoelingen heeft, je ziet hem duidelijk als je ziek bent, dus hij waakt echt over je.

Klinkt misschien stom hoor, maar heb je je geest weleens erkenning gegeven? Dus erkent dat je weet dat hij er is en dat je het fijn vind dat hij er is om over je te waken? Ik heb dit toen met mn oom gedaan en het werd toen een stuk rustiger in huis en ik werd ook rustiger.

Ben zelf vorig jaar naar Peter v/d Hurk geweest. Mocht toen op het podium komen. Dat had mn oom geregeld:D, hihi. Daar zit nog een verhaal achter. Maar ik kan vertellen dat Peter dus aan de hand van een foto dingen wist te vertellen, die ik dus niet wist. Maar na navraag bij familieleden dus wel de waarheid was.

Ik hoop dat je een oplossing weet te vinden en weer wat rust weet te krijgen. Wil je nog wat weten, stuur me een pb.

x

13. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    heb inmiddels contact met haar, dank je wel voor de positieve woorden! :D

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Wendy&richard: als jij een goed gevoel hebt/krijgt bij een bepaald medium, dan geloof ik inderdaad wel dat zo'n medium kan helpen. Maar vooral omdat jij er dan zelf in gelooft en er rustiger van wordt. Echter, je moet ook echt niet vergeten dat je nu een moeilijke tijd meemaakt (ken je verhalen uit het mmm-gedeelte, waar ik zelf ook veel zit) en dat dit ook je angsten kan aanwakkeren en je dusdanig "alert" kan maken, dat je meer gaat zien/voelen dan nodig is. In mijn 'donkerste mmm-tijd' was ik ook veel gevoeliger voor allerlei angsten. Ik wil niet per se zeggen dat er niets aan de hand is, maar ik zou mn ervaringen wel in perspectief plaatsen. Misschien houdt 'alles' op een gegeven moment vanzelf op als jullie in rustiger vaarwater belanden :). Wat betreft je katten, ik denk dat ze misschien wel voelen dat jij ze wel even kunt gebruiken om het zo maar te zeggen. Mijn kat is daar ook gevoelig voor en ik verbaas me soms ook over zijn gedrag.
    Succes!!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt voor de lieve reacties meiden!

@vmb, ik ga hem proberen erkenning te geven...

@nana, ik weet dat er van alles met je gebeurd als je even ' stopt' en ik merk dat ik nu vooral erg tot rust komt.. oh heerlijk is dat zeg even! volgend jaar sept gaan we er weer voor!

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik kan je ook niet helpen, wel herken ik het een en ander in jou verhaal.. Ik hoop dat je geholpen kan worden door iemand anders.. Sterkte dr mee

17. me83

me83 Niet meer actief

als ik snachts naar de wc moest nam ik altijd me kat mee onder me arm.. scheet echt in me broek.. sommige huizen geven je dat gevoel.. hoorde ook altijd van alles en me katten zaten vaak met grote ogen naar de gang te staren..

bij mij is eht altijd in de gang of op de trap.. deuropeningen.. vaak kunnen ze niet zomaar een kamer in komen zonder goedkeuring dus blijven ze hangen in de gang of deur..

je kan overal kaarsen aansteken en ze vriendelijk vragen om te vertrekken.. in de nacht kan je een lampje met de kleur blauw aandoen.. dat geeft rust en slaap je veel beter.

maar denk wel een bescherm iemand bij jou hoor! probeer niet bang te zijn maar te accepteren dat het erbij hoort.. dan valt het je steeds minder op..

succes

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ok, ik had nog niet door dat je de beslissing had genomen om even pauze te nemen. Kan me goed voorstellen dat je nu echt even tot rust kan komen! Hopelijk heeft dit dan ook effect of je ervaringen en wordt het misschien vanzelf iets minder. Ik denk echt wel dat emoties en dit soort zaken veel met elkaar te maken hebben. Veel succes!

Deel Deze Pagina