snap je helemaal hoor! zeker met parttime banen is het wel vaak zo idd dat je dan weinig overhoud in verhouding met toeslagen enzo.. ik moet zeggen ik ben dus bezig met een baan en dan nog geen idee heb wat ik eventueel overhoud. maar het zal waarschijnlijk wel iets lonen.. dus ik ga er maar voor nu die heffingskorting word over meer dan 10 jaar geloof ik afgebouwd (dacht 13 zelfs dat ik dat ergens hier las laatst) dus dat gaat zo geleidelijk aan dat je dat per maand niet echt merkt nog volgens mij..
Ik heb 15 jaar lang gewerkt en ben nu sinds 2,5 jaar thuis bij de kinderen. In eerste instantie zou dit voor een jaar zijn. We zijn namelijk geemigreerd in 2009 en om de kinderen gelijk bij een oppas oid te brengen leek me iets teveel van het goed. Maar eigenlijk bevalt het thuis blijven mij/ons zo goed dat ik nog lekker thuis blijf. Nu kan dit financieel ook. Of ik thuis zou blijven als ik afhankelijk zou zijn van aanrechtsubsidie en andere subsidie's weet ik niet.
we zijn niet afhankelijk hoor van die subsidies,zou evt wel kunnen rondkomen van manlief.....maar dat is dan een beetje mijn winkelgeld zeg maar..