Haaaiii ik ga coush coush maken. maar had vandeweek een groot verpakking gehakt gekocht, was tot vandaag houdbaar, en in delen in diepvries zakjes in de koelkast gedaan, nu ik de laatste portie wil gebruiken is het helemaal bruin geworden. Op de verpakking stond dat het tot vandaag houdbaar was. Maar ik heb het natuurlijk uit de verpakking gehaald en in zakjes gedaan. is het nog wel eetbaar nu? hoop dat iemand het weet
ruikt het nog goed? en als je eht niet vertrouwd dan niet doen.. volgens mij kan dat nog wel maar ik persoonlijkzou het weg gooien
ja het ruikt nog prima...... het is alleen verbleekt... in de binnenkanten is het nog wel rood.... ik denk dat het gewoon door de zuurstof komt ofzo die erbij is gekomen want het stinkt niet.. maar dacht misschien heeft iemand een idee
ja das gewoon de verkleuring. Zolang het nog goed ruikt, zou ik de gok wel wagen. Ruikt het zurig, zou ik het niet doen. Eet ze!
Mijn man zou het in ieder geval niet meer opeten! Die heeft een fobie als het over gehakt gaat! Maar ik denk dat als het niet stinkt, het wel oké is.
Volgens mij is het dan nog wel goed hoor, ze voegen ook vaak iets toe om het vlees roder te laten kleuren (zodat het er lekkerder uitziet en dus makkelijker verkoopbaar)
Zou het niet doen, denk ik.. Ben nogal panisch wat betreft vlees. Weggooien terwijl het nog okee is, vind ik ook ontzettend zonde. Daarom vries ik het in porties in, en haal ik eruit wat ik nodig heb. Maar goed daar heb je niets aan natuurlijk nu..