Hallo mensen, Zijn er nog meer mensen die behandeld worden bij fertiliteitskliniek Twente? Zo ja wat zijn jullie ervaringen?
Da's een goede vraag . Onze afspraak moest namelijk verplaatst worden, en ondertussen is dit de 4e arts bij wie we zijn ingepland. Ik zat in de trein toen ze belden en had geen pen bij de hand, dus heb alleen het tijdstip onthouden haha .
Dank je. Nee, eigenlijk helemaal niet, heb er wel zin aan. Ik heb natuurlijk met behulp van google allang bedacht wat mijn probleem is en de oplossing lijkt ook vrij eenvoudig . Maar... Je weet natuurlijk nooit wat er echt uit komt, en dat is dan wel weer spannend. Straks komt er iets anders mee of blijkt er iets mis te zijn met het zaad van vl. Maar goed, dit is de intake, eerst maar eens kijken wat daae gebeurt.
Hey ik ben daar ook in behandeling. Ik heb mevr. Hazelbag en mevr. Rekers gehad. Allebei erg aardig vond ik. Houd er wel rekening mee dat je bij je intake ook gelijk een inwendige echo krijgt. Dat had ik namelijk ook. Is wel fijn als je dat van te voren weet Bij ons is ook niks gevonden en wij zijn na ruim 2 jaar zelf proberen nu begonnen met de iui. De eerste is deze week stopgezet vanwege teveel follikels had er een stuk of tien i.p.v. 2 of 3. Dus dat was even balen deze week. Nu heb ik een soort pil gekregen die moet mijn cyclus versnellen zodat ik weer sneller aan de iui kan beginnen. Nou succes vanmiddag
Oh echt? Daar had ik geen rekening mee gehouden. Ik dacht dat het meer een gesprek werd om te kijken hoe nu verder en vanuit daar verdere acties. Haha, lekker naief weer . Nou, we gaan het zien. Van die echo's etc. Schrik ik gelukkig niet meer, ben ook al een tijdje onder behandeling van de gynaecoloog dus ben er al aan gewend . Jeetje, dat lijkt me ook frustrerend zeg. Hopelijk gaat het de volgende ronde beter voor je!
Nou, idd, een echo . Het viel mij allemaal reuze mee, aardige arts. Deze maand wordt mijn cyclus in de gaten gehouden, dinsdag terug voor een echo om te kijken hoe het er voor staat.
Nou mooi dat het meeviel. Dat heb ik ook de eerste keer gehad ze gaan gewoon even je cyclus volgen toch? Nou spannend allemaal. Hoop dat het allemaal positief voor je is!!
Ik ben ook onder behandeling bij het FKT. Hebben net de 3e IUI gehad, spannende wachttijd is weer aangebroken. Als het na de 4e IUI nog niet is gelukt gaan we over op IVF. Spannend!
Hoe vullen jullie trouwens die regel in onder je reactie (waar staat welke cyclusdag of andere tekst enz)
Ja, ze gaan het monitoren . Ik wacht rustig af. Ik zit hier ook een beetje in het verkeerde deel van het forum mee te babbelen als ik zo lees in welke trajecten een aantal van jullie al zitten. Ik zag alleen dat stukje van FKT voorbijkomen, dus dacht, ik reageer even . Ze gaan nu kijken of ik idd een te korte LF heb, of dat het nog mee valt. Een week na eisprong moet ik bloed laten prikken. Hoop dat het voor jullie ook allemaal voor een mooi resultaat gebeurt . Suus, als je helemaal rechtsbovenin kijkt, dan kun je daar je banner uitzoeken.