Sorry meiden, ik ga ff klagen. Moet er even uit. Al vanaf het begin van mn zwangerschap ben ik ziek zwak misselijk en heb ik bijna niet kunnen werken. Nu sinds 4 weken ben ik al met 'verlof' ivm harde buiken en buikpijn. Verplicht rustig aan doen dus. Ik word echt gek van de buikpijn, harde buiken, bekkenpijn en vooral rugpijn... Wie herkent dit? Of ben ik gewoon een zeikert? Mijn VK vindt het een goed idee als ik met 38 weken word ingeleid. Nou, GRAAG!! Nog meer meiden die een rot zwangerschap hebben? Als ik mn kleine jochie voel bewegen, maakt dat alles weer goed. Ik heb alles er ook echt voor over hoor, voor mn kleine mannetje. Maar ik baal gewoon dat ik geen leuke zwangerschap heb.
Nee hoor, vind je geen zeikerd! Logisch dat je het zat bent met al die klachten, hier helaas net zo! Nu bijna 29 weken zwanger, en al vanaf week 16 bekken klachten die steeds erger worden en waardoor ik bijna niks kan. Me rug voel ik ook met het minste wat ik doe, en heb een gevoelige baarmoeder waardoor ik dagelijks erg veel pijnlijke harde buiken heb, en het dus ook verplicht rustig an moet doen, wat niet altijd makkelijk is met een kleine dreumes van bijna 14 maanden. Dus herken het helaas allemaal. Maar nog even meid, je zegt zelf al dat je wel van je jochie geniet.. dat vooral blijven doen!! Dat is hier ook wat me op de been houd.
ik begrijp het helemaal!!! Had het bij mijn eerste zwangerschap ook...Maar nog niet op 30 weken geloof ik..Ik had het rond 35 weken al helemaal gehad en elke dag was een dag te veel met die buik rondslepen.. Je moet zo denken, iedere dag die om gaat, is een dag dichter bij een normale buik, geen kwaaltjes meer en een schat van een baby!!!
Hier ook hoor nu 34+5 maar ben er helemaal klaar mee. Mag niet echt zeiken wat heb weinig last gehad van me zwangerschap maar de laatste weken heb ik vanalles en ben er zo klaar mee. Volgende week nog een echo en gesprek omdat ze in onvolkomen stuit ligt. Maar nee je bent geen zeikerd ik snap je helemaal.
Nee hoor vind je geen zeikerd! Vorige zwangerschap moest ik ook eerder stoppen met werken, was er ook helemaal klaar mee, en al helemaal met mensen die menen dat zwangerschap alleen maar leuk moet zijn, en dat je de hele 9 maanden moet lachen en op een roze wolk moet zitten! Gelukkig nu een stuk fijnere zwangerschap. Hopelijk gaan de laatste weken snel, en heb je straks een heerlijke kraamtijd met een schat van een zoon
Heb een beroerde zwangerschap. Vanaf week 11 thuis met BI. Vanaf week 20 smiddags rusten ivm veel harde buiken. Vanaf week 24 zwangerschapsdiabetes-> spuit 3 maal daags insuline en zonodig nog een paar keer. Vanaf week 30 hoge vliesscheur 2 weken ziekenhuisopname ivm infectiekansen en kans op vroeggeboorte. Vanaf week 31 aan de weeenremmersinfuus ivm harde buiken om de 5 min. Vanaf week 32 telkens opgenomen in het ziekenhuis met weeen enof harde buiken in regelmaat om 3 a5 min. En sinds die tijd gewoon 27/4 harde buiken om de 3 a 5 min. Soms doen ze echt gemeen pijn, soms puur alleen vervelend. Heel veel bekken en rug pijn door een grote buik. Beeb loopt 4 weken voor op groei en heb veel vruchtwater ivm zw diabetes.. Vind het zwaar en wil ook ingeleid worden...maar ze zijn er echt niet happig op.
Jeetje dames ik lees wel een hoop pech bij jullie! Elke zwangerschap is weer anders, dat blijkt maar weer. Ik heb vanaf het begin nergens last van (op wat maagzuur na) en ga straks fluitend mijn verlof in. Het kan dus wel! Ik wens jullie veel sterkte toe. Hopelijk zijn jullie alles snel weer vergeten als de kleine er is. Gr. Maaike
zwangerschap is voor iedereen anders. Ik vind mensen pas een zeikerd als ze over ieder pijntje en kwaaltje klagen. Bedoel ik heb tot nu toe eigenlijk weinig klachten schijnt dat ik iischias heb, maar heb er alleen last van als ik te druk ben of was, daar kan ik dus rekening mee houden en hoor je me ook niet vaak over. De klachten die jij omschrift zijn niet voor de poes, dussss.... ik snap best dat je er klaar mee bent!
Ben der ook zo klaar mee... ben nu ruim 31 weken en heb al vanaf 12 weken zwangerschap last van maagzuur! Tot aan de 26 weken kon ik daar eigenlijk best mee leven maar toen kreeg ik nierstuwing en dus opname in het ziekenhuis omdat de pijn te erg was! Vanaf die tijd dus ook bijna niet meer aan het werk en vroige week vrijdag weer pijn bij nieren en veel bloed bij urine. Ook veel last van rug ribben en een beknelde zenuw hoog in mijn buik! Ik wil ook niet klagen maar mijn eerste zwangerschap ging ik fluitend door heen en nu ben ik er ook zo klaar mee!
Nee hoor, je bent zeker geen zeikerd. Niemand kan voor jou bepalen hoe jij je zwangerschap ervaart en beleeft, dat gaat bij iedereen anders. En ik kan me voorstellen als je veel last hebt van harde buiken en pijntjes, dat dat het niet makkelijk maakt. Mijn 1e zwangerschap (Justin) was echt prima te doen, totdat ik rond de 34/35 weken ineens zwangerschapsvergiftiging kreeg en dus ook direct moest stoppen met werken op advies van de vk. Heb toen 2x in het ziekenhuis gelegen wegens opnamen, nou dat was ook allemaal geen pretje. Met 38 weken werd ik ingeleid. Bij Samira had ik echt een topzwangerschap net als deze, nu fiets ik er ook fluitend doorheen zonder kwaaltjes
Hier vooral psychisch zwaar. En ja hoor, ik ben er ook wel klaar mee met dat zwanger zijn. Ik ben al vanaf vorig jaar april zwanger met een tussenpoze van 2,5 maand.......nou pfffff
Ja, inderdaad, iedereen ervaart het anders. Vandaag wezen babyshoppen en dat maakt wel een hoop goed. Nu natuurlijk helemaal gesloopt en overal last van maar dat is niet anders. Succes meiden!
je bent geen zeikert hoor!!! hier net zo pfff... ik wilde voor mijn zwangerschap maar 1 kindje en ben er nu aan uit dat het er ook echt maar een word !! sinds week 5 : ziek zwak misselijk en overgeven tot 19/20 weken sinds week 10 : erge rugpijn sinds week 12 : bi sinds week 17/18 : volledig thuis van het werk ivm met bi sinds week 20: verschrikkelijke bandenpijn steken en het lijkt of mijn buik uit elkaar getrokken word omdat ik dus heel erg slank ben ..... sinds vorig weekend een blaasontsteking met daarbij contstand harde buiken ....................... dus ...ik voel me ook een zeikert de enigste die mij serieus neemt is mijn moeder verder denkt iedereen dat ik een of andere gek ben .. ben erg blij met onze zoon die nu lekker in mijn buik aan het voetballen is maar ben erg blij als hij eruit is hahaha .. voor mij was dit 1 keer en nooit meer ..de dagen duren lang omdat je thus zit en niks te doen hebt naar een uurtje inspanning ben ik helmaal kapot .. lichaamlijk ivm met bi en harde buiken ... je zou zeggen lekker veel slapen en luieren maarja slapen is een droom voor me want dat gaat gewoon haast niet door de bi en harde buiken .. nog 12 weken .. ik hoop ook wat eerder want ben zoo moe en wil graag onze kleine man in mijn armen hebben .. en de klachten laten verdwijnen zodat ik me weer fijn kan voelen
Ik denk dat we allemaal geen zeikerds zijn we hebben er ieder last van helaas, op eigen manier! Hier loop ik ook op mijn tenen sinds 21weken,last van bekken en veel buik en rug pijn, waardoor het simpelste klusje me in huis niet eens lukt! Vorige week ook opgenomen in het ziekenhuis want ik had 1cm ontsluiting...nu doe ik maar rustig aan,maar heb z'n gevoel dat ik de 40weken niet eens red. Meiden heel veel sterkte de laatste loodjes en we komen er wel doorheen !
Hier precies hetzelfde vanaf week 8 ziek zwak misselijk en vanaf wk 22 ook nog BI erbij..tot nu toe 9 keer opgenomen 5 keer met ernstig spugen en uitdroging en de laatste 3 keer met harde buiken en krampen en afgelopen donderdag opgenomen omdat ik er helemaal door heen zit en ik een cocktail spuit heb gehad met pijnstilling en Slaapmedicatie zodat ik een nacht bij kon tanken slaap al 2 weken hooguit 2 uurtjes per nacht..Ben vanaf wk 26 ook onder de gyn komen te staan...Vrijdag nacht om 2:30 uur wakker geworden van hele erge pijn in mijn maag denk maagbrand/zuur en niet meer verder kunnen slapen om 4:00 uur sochtends begonnen met spugen tot gisteravond 00:30 uur en weer uitgedroogd..Gelukkig daarna gestopt en ben ik mezelf weer aan het bijtanken met vocht..Was gisteren ook weer even echt verdrietig omdat ik had gehoopt dat bij de laatste spuug aanval met 30 wk dit zal stoppen en ik de laatste 10/12 wken door kon hobbelen maar helaas gisteren weer zo'n aanval en dat in de laatste 3 weken...afgelopen donderdag ook ff tegen de gyn me tranen laten gaan dat ik op ben en me heel schuldig voel tegen over mijn kleine man dat ik wil dat ie komt maar ik ben nu niet alleen fysiek op maar kan geestelijk ook niet meer....ik zeg nu ook ik hoop zooooo dat mijn kraamtijd de BLAUWE wolk wordt hihi...Maar helaas laten ze me gwn door lopen tot wk 42 als het moet...en dat deed toch wel ff meer tranen lopen...ik weet niet meer hoe ik moet zitten,lopen,staan en laatst staan slapen!!... Meid ik vind je echt geen zeikerd...We verschillen allemaal en iedereen heeft een eigen pijngrens de 1 is hoger als de ander..en iedereen ervaart een zwangerschap anders..en mijn eigen gyn zegt het zelfs Ik heb ook een rotzwangerschap het is niet anders en drm vind ik dit forum ook fijn dat je ff je verhaal hier kwijt kan...