Hallo dames, Durf het al bijna niet meer te hopen maar heb weleens gehoord dat je behoorlijk beroerd kan zijn vlak voor de bevalling. Ben vandaag behoorlijk beroerd, heel erg hoofdpijn, misselijk, harde buiken (constant), rugpijn, moe (zeg maar gerust uitgeput), het hele rattemeplan dus. Hebben jullie dit ook gehad of is dit gewoon een teken dat ik echt aan het eind van mijn Latijn ben belandt?
alle 3 de keren niet beroerd geweest... dus ik kan je er geen antwoord opgeven dit keer wel beroerd, moe, misselijk, buikpijn etc... dus ik hoop maar dat het een voorteken is
Ik lees mee, ben nu 4 dagen overtijd en ben al dagen moe,misselijk, veel naar de wc(geen diaree), vooral eind van de middag erg verrot totaal geen energie meer, constant harde buiken etc etc.........pfff dus hoop al dagen dat t voortekenen zijn, maar tot nu toe niks helaas! Hoop dat t bij jou voortekenen zijn, hje loopt al een stukje verder overtijd! Succes meid!
Hee, heb het ook sinds maandag. Nu nog een beetje verkouden en vooral hoofdpijn. Mijn buik heeft af en toe ook ongesteldheids pijntjes maar er gebeurt maar niks... Ik weet wel van andere dat het bij hun begon met ziek zijn. Ik hoop het voor ons! Sterkte meiden.
ik heb gister bij de zwangerschapscursus de 5 voortekenen voor de bevalling geleerd.. waarvan misselijk en je lamlendig voelen er 1 van is, dus wie weet!
@Beeps; Oh hoop zo dat dat waar is! Ik heb er echt helemaal genoeg van! Wil gewoon mijn mannetje vasthouden!
Nou hoop dat je gelijk hebt!!! haha Ik denk al dagen dat ik de griep ga krijgen ofzo, wat maar niet door zet........ Nou succes allemaal!
@Pina82; Als we nou gewoon bevallen zonder ons lamlendig te voelen, zou zoveel beter zijn Oh en Feilo natuurlijk ook he!
Ik kreeg zaterdagavond heel erge hoofdpijn, zondag op maandag nacht werd ik ook misselijk en moest ik overgeven. maandag op dinsdag nacht om 01.00 uur had ik nergens geen last meer van...om 03.00 uur zijn de weeën begonnen. Het kan ook eerder zijn geweest, ik wist om 07.30 pas dat ik aan het bevallen was en toen had ik al 7 cm. Ik weet nog dat ik om 3 uur voor het eerst naar het toilet ging en pijn in mijn rug had en ik dacht dat ik moest poepen! (ik was 4 weken te vroeg dus vandaar dat ik niet wist dat ik weeën had) Dus wie weet, ik hoop voor jullie mee. en veel plezier en succes met de bevalling haha Een prachtige ervaring zou ik zeggen! Groetjes Dorianne
Zo..... doe mij de bavalling ook zo graag Waar kan ik die bestellen We wachten verder... Groetjes Claire