Zo beroerd, voorteken of niet?

Discussion in 'De bevalling' started by Elena22, Oct 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo dames,

Durf het al bijna niet meer te hopen maar heb weleens gehoord dat je behoorlijk beroerd kan zijn vlak voor de bevalling.
    Ben vandaag behoorlijk beroerd, heel erg hoofdpijn, misselijk, harde buiken (constant), rugpijn, moe (zeg maar gerust uitgeput), het hele rattemeplan dus.
    Hebben jullie dit ook gehad of is dit gewoon een teken dat ik echt aan het eind van mijn Latijn ben belandt?

2. pcomiep

pcomiep Actief lid

Mar 22, 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt bekend, ik lees even mee....

3. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    alle 3 de keren niet beroerd geweest... dus ik kan je er geen antwoord opgeven
    dit keer wel beroerd, moe, misselijk, buikpijn etc... dus ik hoop maar dat het een voorteken is

4. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Dan hoop ik maar dat het een voorteken is. Hij mag zich nu weleens aandienen!

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Ik lees mee, ben nu 4 dagen overtijd en ben al dagen moe,misselijk, veel naar de wc(geen diaree), vooral eind van de middag erg verrot totaal geen energie meer, constant harde buiken etc etc.........pfff dus hoop al dagen dat t voortekenen zijn, maar tot nu toe niks helaas!
    Hoop dat t bij jou voortekenen zijn, hje loopt al een stukje verder overtijd! Succes meid!

6. Blossum

Blossum Bekend lid

Nov 21, 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee, heb het ook sinds maandag. Nu nog een beetje verkouden en vooral hoofdpijn. Mijn buik heeft af en toe ook ongesteldheids pijntjes maar er gebeurt maar niks... Ik weet wel van andere dat het bij hun begon met ziek zijn. Ik hoop het voor ons! Sterkte meiden.

7. Beeps

Beeps Bekend lid

Dec 15, 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik heb gister bij de zwangerschapscursus de 5 voortekenen voor de bevalling geleerd.. ;) waarvan misselijk en je lamlendig voelen er 1 van is, dus wie weet!

8. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    @Beeps; Oh hoop zo dat dat waar is! Ik heb er echt helemaal genoeg van! Wil gewoon mijn mannetje vasthouden!

9. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Nou hoop dat je gelijk hebt!!! haha
    Ik denk al dagen dat ik de griep ga krijgen ofzo, wat maar niet door zet........
    Nou succes allemaal!

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hopelijk ga ik me snel lamlendig voelen..... wel slecht geslapen en vroeg wakker

x

11. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    @Pina82; Als we nou gewoon bevallen zonder ons lamlendig te voelen, zou zoveel beter zijn ;) Oh en Feilo natuurlijk ook he!

12. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik kreeg zaterdagavond heel erge hoofdpijn, zondag op maandag nacht werd ik ook misselijk en moest ik overgeven.
    maandag op dinsdag nacht om 01.00 uur had ik nergens geen last meer van...om 03.00 uur zijn de weeën begonnen. Het kan ook eerder zijn geweest, ik wist om 07.30 pas dat ik aan het bevallen was en toen had ik al 7 cm. Ik weet nog dat ik om 3 uur voor het eerst naar het toilet ging en pijn in mijn rug had en ik dacht dat ik moest poepen! :D (ik was 4 weken te vroeg dus vandaar dat ik niet wist dat ik weeën had)
    Dus wie weet, ik hoop voor jullie mee.

en veel plezier en succes met de bevalling haha
    Een prachtige ervaring zou ik zeggen!
    Groetjes Dorianne

13. claire1978

claire1978 Actief lid

Jan 5, 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Zo..... doe mij de bavalling ook zo graag:) Waar kan ik die bestellen;)
    We wachten verder...

Groetjes Claire

Share This Page