Ik begin, helaas, grijs te worden.... En omdat ik dat daar niet zo blij mee ben wil ik daar iets tegen gaan doen. Welke kleurspoeling is daar goed voor? Ik heb zelf donkerbruin/zwart haar, maar ben bang dat het echt gitzwart wordt als ik het ga kleuren. Wie heeft er ervaring met een kleurspoeling die mooi kleurt en niet zorgt voor zo'n doffe gitzwarte kleur? Ik vind dat zo onnatuurlijk staan....
Ik vind recital van Loreal altijd fijn, dekt goed, houdt lang en makkelijk aan te brengen. Ik zou gewoon voor bruintint gaan, een beetje dichtbij je eigen kleur blijven.
Je kunt beter echte verf nemen ja, anders dekt t niet.. Ik heb bruinzwart haar en als ik donkerbruine verf neem ziet niemand het. Toevallig nu een x zwart maar dat is ook echt zwart. En nu zien ook de meeste het niet.. Maar ik vind donkerbruin top
hoi hoe grijs is grijs? Eerst haren of echt vanaf de haargrens? Zou bij het laatste ook verf nemen ipv spoelingen. Ik heb geen idee welk merk ik neem. Maar doe de eerste keer anders bij de kapper? Dat kan ook zonder knippen hoor. Scheelt je een hoop geld.
Hier helaas ook grijze haren maar ik heb nog geen spoeling gevonden die mijn grijze haren ook pakken. Meerderer malen een spoeling genomen en ik heb nog nooit een mooie kleur gevonden. Altijd nét te donker,of als ik dan een kleur lichterr ging dan was het weer te licht en een beetje groenig en dan nog het mooiste: de grijze haren hadden alle keren niet gepakt! Als het op een bepaalde plek zit (zoals bij mij alleen op 1 plekje een klein bosje) dan kan je naar de kapper gaan en alleen dat stukje aten verven. Als je dan weet welke kleur en welk merk kan je naar een kapperswinkel gaan en de verf zelf kopen en zelf bijwerken!
hier ook grijze haren in opkomst. de zichtbaren trek ik er nu nog gewoon uit omdat ik nog permabent in mijn haar heb en al 1x geverfd wil ik het nu niet verderbeschadigen.
Ik weet dat je moet kijken op het product of het grijsdekkend is maar verder heb ik er ook niet veel verstand van. Naar het schijnt als je al je haar doet, kies je best 1 tot 2 tinten lichter dan je natuurlijke haarkleur. Ik lees hier dat sommige mensen maar een stukje van hun haar verven, dus ja, dan moet je wel exact voor dezelfde kleur gaan of 't ziet er niet uit.