Sportiom Sportiom 's-Hertogenbosch ??

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hoi Meiden.

Is iemand misschien bekend met dit zwembad ?? Is het leuk voor een kind van 2,5 ??

Wat kan ik er van verwachten ?? Is het groot ?

gr Chantal

PS: Foto's zijn ook welkom ;)

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
  3. chantal1984

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ken het, is heel leuk zwembad maar ook vaak erg druk

5. chantal1984

dat is wat minder .. ik wilde de tweede week van september gaan doordeweeks .. zou het dan ook druk zijn denk je ?

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wij zijn vorige week nog wezen zwemmen en er zijn veel kinderen die rennen in het water.. ( continue water in ons gezicht )
    Wij kunnen er tegen maar kan jouw kind daar ook tegen?

Ik vind het een leuk zwembad maar druk en prijzig!

7. chantal1984

Die kleine van mij is zelf zo'n spetter fanaat dus dat vind ik niet zo erg ... We gaan de tweede week van september ene bungalow boeken en nu zagen we Bungalow park Beekse Bergen en daar krijg je je gehele verblijf gratis toegang tot dit zwembad ..

We zijn namelijk op zoek naar een bungalow park met een leuk zwembad voor een leuke prijs en dit sprak ons wel aan, maar als ik nou bv van veel mensen hoor dat het niet de moeite waard is dan kan ik net zo goed gaan zoeken naar iets anders ;) ..

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik vind het een klein maar wel leuk zwembad. Leuke glijbanen trouwens! (Die 2 andere glijbanen ontdekten we pas toen we er voor de 3e keer waren haha)

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik denk niet dat het 2e weekend van september het er druk zal zijn. alle kinderen zijn dan weer naar school en doordeweeks zal het dan dus niet druk zijn. Ik zou beekse bergen dus gewoon boeken. entree gratis, perfect toch

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik ben er een paar keer geweest...
    het is een super zwembad maar qua drukte zou ik nog een paar jaartjes wachten met de kleine...
    je wordt er zo omver geduwt...dus als je slim bent ga je er nu nog niet heen...

maar het is verder een hele leuke zwembad...
    succes met beslissen;)

11. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik ben er nog niet geweest met mijn meisje.
    Zoals de anderen zeggen, soms best druk.
    Maar, zo tegen de avond toch veel minder.
    Op maandag bijvoorbeeld, dan is er bijna niemand (buiten de schoolvakanties bedoel ik).
    Een tijdje terug zag ik maar 1 gezinnetje daar met hun kleintje.
    Dat was om half acht / kwart voor acht.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Bungalowpark Beekse Bergen heeft zelf volgens mij ook een zwembad, toch? Heet dat niet het Safaribad ofzo?

Zelf ken ik het Sportiom alleen van naam en weet ik dat mensen het inderdaad vaak erg druk vinden. Maar verder heb ik zelf geen ervaringen ;)

Groetjes,
    Josien

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik woon er in de buurt, dus ik kom er regelmatig. Maar het is er idd vaak vrij druk. Het is wel een leuk zwembad op zich, maar er zijn heel veel jongeren altijd, die echt overal rondrennen en doen enzo, dus ik zou er niet snel met een klein kindje heen gaan.

14. marissss

marissss Lid

6 feb 2009
    28
    0
    0
    Hoii
    Ik ben ook erg benieuwd.. want wij gaan ook in sept naar de beekse bergen!.. ( alleen de gratis entree haalde we het kampeergeld er uit ! )
    De hoeveelste gaan jullie?
    groetjes Maris

Deel Deze Pagina