Echt of nep?! Is er iemand die hier verstand van heeft?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 17 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik twijfel heel erg of deze echt of nep is, internet al een paar keer doorzocht voor herkennings punten maar er is niet te vinden of ik zoek verkeerd.

IMG_0083.jpg
    IMG_0084.jpg

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    IMG_0085.jpg

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Waarom denk je dat die nep is dan? Dkny is toch niet zo'n vreselijk bijzonder merk?
    Maar meestal als iets te goed lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook zo.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hij lijkt wel op mijn dkny tas. Zelfde gesp en zelfde binnenkant... Als het echt leer is dan is het wel origineel denk ik

5. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Hardware lijkt al wel heel erg beschadigd, maar misschien is het de foto. Dat zie ik bij mijn designer tassen sowieso niet eigenlijk. Maar ik heb geen ervaring met specifiek DKNY dus verder kan ik je niet helpen helaas..

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als je twijfelt... zal t vast geen echte zijn 😉

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat is geen beschadiging volgens mij maar sticker of kleine verkleuring.. Had ik ook met een van mijn dkny tassen. Ik had hem toen omgeruild maar goed ik had hem wel in de winkel gekocht en niet over gekocht.

Als die goedkoop is dan komt het vast door de gesp..

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Met hardware bedoel je de gesp? Ja die is inderdaad zo beschadigt.

Wij hebben een winkel en verkopen 2de hands merk kleding in het midden en hogere sigment.
    Deze tas hebben we binnen gekregen voor de verkoop, maar ik twijfel, ik vind hem er een beetje goedkoop uitzien, het leer lijkt plastic, maar na zoeken op internet vind ik die wel van alle DKNY tassen

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik denk dat je moet kijken naar de details.

Ik heb een Michael Kors tas en zo'n beetje overal is het logo of de naam te vinden. Op bijna elke rits, gesp/gespje, voetje staat de naam.
    Je betaalt daar tenslotte (vooral) voor: het merk. Die staat dus zo'n beetje overal.
    Nepperds gebruiken vaak gewone ritsen en gewone gespjes.

Kijk ook of de rits soepel loopt. Is deze sterk, smooth, kwaliteit in verhouding met de tas, en in de juiste kleur? dan is dat een goed teken.

Oh, en merk tassen hebben vaak géén labeltje/merkje in de tas zitten. Soms wel een lederen flapje met de naam/logo.

Deel Deze Pagina