wie van jullie weet hoe je dat rond ding op de kleding(in de winkel) er vanaf krijgt, in de winkel doen ze dat zo makkelijk op zo'n rond geval leggen en dan is het er vanaf, nu zijn ze het met 1 kleding stuk vergeten en het zit er nog aan, heb het vanavond nodig en zie het nu pas. Kan niet terug naar de winkel want heb geen auto. Hoe krijg ik dat er zelf vanaf?
Misschien met een hele sterke magneet? Ik roep maar wat, volgens mij werkt dat ook zo in de winkel, maar dat weet ik niet zeker. Is het alarm dan niet afgegaan? Ik zou er verder zelf niet aan gaan zitten frotten, voor hetzelfde geld zit er verf in en heb je zo je hele kledingstuk veruinineerd.
dat is juist het probleem, ik kan niet terug die winkel ligt 20 km verderop en heb geen auto, heb dit nodig voor een optreden vanavond. er zit geen verf in dat weet ik. Ik ga wel wat proberen, misschien lukt het me wel
Met een knijptang, het "staafje" door knippen.. (heb ik wel eens gedaan..) Wel oppassen voor je kleding dat je die niet beschadigt.
jippie! het is gelukt! ben ik met kniptang mes en alles in de weer om dat binnenste door te knippen, val me dat hoedje (wat binnenin dat veiligheidsding zit) er af, kan ik dat ander hoedje er af halen om dan ineens die draad eruit te trekken, een kind kan de was doen . Zit alleen een klein gaatje nu, maar dat zie je op het podium niet
*maakt een buiging naar links* *maakt een buiging naar rechts* *maakt een buiging naar het midden* dank u dank u
zoiets had ik toen ook ik heb hem met veel moeite met een tang er af gekregen... in de winkel doen ze dat zo simpel met een sterke magneet