Hoi allemaal, gisteren tussen 21:50 en 22:10 ben ik een paar keer gebeld door een privé nummer, diegene bleef alleen luisteren en zei dus verder niets. Nu heb ik vanochtend vodafone gebeld om te vragen of ze dat nummer voor mij konden achterhalen. Dat kon alleen als ik schriftelijk een klacht indien ivm overlast en kunnen dan intern nagaan of het een nummer is die in de "lijst" met stalkende nummers staat. Maar daar heb ik niet zoveel aan. Ik wil het nummer hebben en ik wil weten wie het is. Maar is dit nu dus niet mogelijk? Wie heeft hier meer ervaring mee?
ja dat dus alleen als je het aangeeft als stalken.. zal ik gewoon zeggen dan kunnen ze het nakijken maar ze geven nooit geen nummers vrij... heb het ook eens gehad ze gingen het voor me uitzoeken en hebben diegene een brief gestuurd en daarna is het opgehouden... erg vervelend he!
Nee dat kan niet. De telefoonmaatschappij kan namens jou die gene een waarschuwing geven, maar ze geven jou niet het nummer.
Ik dat is wel jammer dacht namelijk dat het misschien een bekende kon zijn. Als het vandaag weer gebeurd zal ik ze een brief sturen. Bedankt meiden
Toen ik dat had liet ik de telefoon gewoon aanstaan en zette ik die in de wc. Laat ze maar lekker bellen. Kost mij niks. Volgens mij kun je wel aangifte doen bij de politie.
Ik leg hem gewoon in de hal op de trap, ze hangen vanzelf op. Al zou ik ook wel willen weten wie het zou zijn denk ik dan
Als je een klacht indient moet het volgens mij 5x gebeurt zijn en 5 keer bijgehouden zijn. Je moet het precieze tijdstip noteren en hoelang je met diegene aan de telefoon hebt gehangen.