doof gevoel linkerbovenbeen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Liesben, Jul 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi,

Ik ben nu ruim 25 weken zwanger. Ik heb wat lichte bekkenklachten, waarvoor ik bij de fysio loop. Nu heb ik sinds een paar (3?) dagen een wat doof gevoel aan de boven/voorkant van mijn linker bovenbeen. Nu was ik gisteren bij de fysio, maar ben het vergeten te vragen. Op zich zegt dat wel hoeveel last ik er van heb (niet veel dus, het is alleen een raar gevoel), maar toch..
    Herkent iemand dit? Kan dit bij de zwangerschap horen, of is het iets wat bij de bekkenklachten past?

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Kan bij de bekkenklachten horen, kan ook andere oorzaak hebben (hernia???). Heb je nog gewoon normaal controle over urine en ontlasting?
    Zou contact opnemen met je fysio of je huisarts (zeker als je geen controle meer hebt over urine en ontlasting!!!!). Dit is een klacht die je absoluut serieus moet nemen.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb absoluut geen rugpijn, en kan urine en ontlasting prima ophouden. Ik zal vanmiddag ook de vk wel even bellen.

4. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Heb ook bekkenklachten.
    Dacht 'zal er ook wel bij horen' eigenlijk ;)

Ik houd het zelf even in de gaten. Blijft het aanhouden dan bel ik mijn fysio even (2 weken geleden tijdelijke laatste consult gehad).

Share This Page