ik heb een zoon en van hem was ik in ronde 3 zwanger. ik zit nu in ronde 6 en ga deze ronde voor de eerste keer beginnen met ovulatietesten. wie is er snel zwanger geworden met testen? en had het dus zin..
bij mij hielp het niet. Bij onze eerste duurde het 17 rondes voor ik zwanger werd, heb na 10 rondes ofzo een paar maanden ovutesten gebruikt, maar toen is 't niet gelukt. Een paar maanden later was ik spontaan zwanger
BIj sem in de 1ste ronde had gelijk ovutesten gebruikt en nu weer gelijk raak met ovutesten dus bij ons hielp het echt
Zo dat is wel ideaal zeg, Ninja2. Jij raadt ze dus zeker wel aan. Het verschilt denk ik per persoon of het werkt met ovutesten. Iedereen is natuurlijk anders.
Dat lijkt me echt heel irritant, vlindertjuhh. Dan zou ik het ook maar zonder ovutesten doen. Geeft alleen maar frustraties.
@esmee1985 je word er ook niet vrolijk van dan word zo moeten en dat willen we niet. nu zonder vinden wij wel fijner weet wanneer me ei ongeveer is het moet gewoon leuk en gezellig blijven en dat werkt zonder beter voor ons.maar nu hopen we dat we een keer geluk hebben dat het raak is maar komt helemaal goed.
@ vlindertjuhh, Ik ga voor je hopen dat het snel raak mag zijn. En met ovutesten krijg je inderdaad dat het moeten wordt. Het is dan heel anders als je zonder doet. En het moet absoluut leuk en gezellig blijven. Dat is het belangrijkst. Je hebt wel gewoon een regelmatige cyclus?
@esmee1985 dankjewel.ja me cyclus is regelmatig gelukkig dus ben ik wel blij om. en zijn jullie allang bezig?allang gestopt met de pil?
@ vlindertjuhh: Wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Wat is het dan toch bijzonder om zwanger te zijn. Het gaat helemaal niet zo gemakkelijk. Dat blijkt maar weer. Ben je al bij de huisarts geweest? Ik heb op 5 april mijn laatste pil geslikt. Op 9 april kreeg ik toen een onttrekkingsbloeding en op 13 april ben ik officieel gestopt met de pil. Op 17 mei heb ik weer een normale menstruatie gehad met heel veel bloedverlies. Zo erg heb ik het nog nooit gehad. Nu willen we eerst even afwachten hoe mijn cyclus gaat worden. Dus we doen rustig aan. Maar we vinden het nu al super spannend. Net te horen gekregen dat een vriendin van me zwanger is. Dan krijg je steeds meer van die kriebels.
ik ben in eind december gestopt met de pil en ben eerst aan het ontpillen geweest denk ik... ik wil het een keer proberen met de ovutesten, omdat ik een onregelmatige cyclus heb... we vrijen nu ook veel, dus het zal niet heel erg moeten moeten wanneer ik een positieve test heb.. we doen het eigenlijk nu al om de dag, alleen op de helft van de maand na de 'uitgerekende eisprong' haken we een beetje af.. en aangezien ik een langere cyclus heb, vrijen we dus precies op het juiste moment minder.. dat is dus niet handig. ik voel m'n eisprong ook niet echt dus ik ben gewoon eens beniewd wanneer ik hem heb deze maand.. als het niet werkt is het zo ook weer aan de kant gegooid..
@ Joylinn: Wanneer had jij weer je eerste normale menstruatie? Heeft dat lang geduurd? Ovutesten een keer proberen kan altijd. Dan kan je er ook precies achter komen wanneer je je eisprong hebt. Wel fijn natuurlijk om te weten hoe en wanneer je lichaam daar aan werkt. Ik moet daar nu dus achter zien te komen. Dus we zijn benieuwd. @ Sproettie: Dus jij hebt maar 1 ovulatietest gebruikt en gelijk raak? Dat is wel super hoor!
kijk sproettie, daar ga ik voor... ik kan zwanger worden, dat weet ik want ik heb een super zoontje van bijna 3... op naar de ovutesten en ik laat het jullie weten. ik zit ook in het onderwerp gestopt met de pil in december.. hoop dat ik over een maand daar kan aangeven dat ik zwanger ben mede dankzij de ovutesten.
esmee, ik had meteen een goede menstruatie, na 30 dagen werd ik ongi.. maar daarna werden mijn cycli langer, zie mijn banner...
@ Joylinn: Wat fijn dat je gelijk een goede menstruatie hebt gehad. Echt snel. Ik ga voor je duimen en hoop dat je snel positief nieuws mag hebben. En wat leuk dat je al een zoontje hebt! Ook leuk voor je zoontje nog een kleine erbij. Spannend!
Wij zitten nu in onze tweede ronde. Voor de eerste ronde had ik een aantal maanden een cyclus van 25-26 dagen. Ging er dus helemaal vanuit dat dit standaard zo zou zijn. De eerste ronde dat we er echt voor gingen, werd het ineens een cyclus van 39 dagen.... Was toen zwaar teleurgesteld omdat ik dacht dat ik wel eens zwanger kon zijn. Heb toen uit frustratie direct ovulatietesten gekocht. Wilde ze afgelopen week terugbrengen omdat ik er helemaal geen zin in had om ze te gebruiken. Maar dat is er niet van gekomen. Heb gisteren mijn eerste test gedaan omdat ze toch in huis lagen. Ben erg benieuwd. Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik hier eerder door zwanger word, maar we zien het wel! Hopelijk is het gewoon snel raak!
@ Tara84: Dat valt zeker tegen zeg als je steeds een cyclus hebt van 25-26 dagen en dan heb je ineens een cyclus van 39 dagen. Echt rot dat de cyclus dan ineens veranderd. Zou het met spanningen te maken hebben? Ik hoop dat de ovulatietesten hun werk goed zullen doen. Succes ermee en gewoon positief blijven!
Hoi allemaal, Ik ga deze ronde ook voor het eerst werken met ovulatietesten. Ik ga nu voor ronde 7. Ik ben ook erg benieuwd. Ik hoop dat het ons gaat helpen! Groetjes Milouu