Hoi allemaal Ik ben in april gestopt met de pil en heb toen meteen een ontrekkingsbloeding gekregen en zit nu inmiddels op 53 dagen en ben nog steeds niet ongesteld! ik heb al een aantal testen gedaan en steeds negatief! wat zouden jullie doen nog even afwachten of naar de huisarts gaan?
Je bent nog aan het ontpillen. Sommige vrouwen worden zelfs pas na een half jaar ongi. De HA zal waarschijnlijk ook adviseren je ongi af te wachten... Ik hoop dat je snel een posi test hebt of je eigen ongi doorzet. Succes meis!
je kunt natuurlijk altijd om advies vragen bij je ha. daar zijn ze wel voor... maar zoals mayd ook al aangeeft, waarschijnlijk zegt ie dat je moet afwachten. geef het de tijd en probeer er niet teveel aan te denken. Dat kan het ook weghouden. sterkte!
Hoi hoi, Het is helaas wel vrij normaal dat je cyclus even op zich laat wachten als je bent gestopt met de pil.Bij mij duurde het kleine 2 jaar (maar dit is wel extreem) maar over het algemeen heeft het lichaam ongeveer 6 maanden nodig om weer goed op gang te komen. Maar je kan altijd lang je huisarts gaan en zeggen dat jullie proberen zwanger te worden dan kan hij je ook wat meer helpen erbij. Liefs shanty