Is dit een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Samantha11, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha11

8 jul 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Mensen,

Ik zit met een grote vraagteken?!?:( Deze cyclus ben ik op de 40ste dag ongesteld geworden. Normaal word ik tussen 25-35 dagen ongesteld. Ik heb helaas geen zwangerschapstest gedaan.. Deze menstruatie was wel heel raar.. Ik heb 5 dagen zwart 'bloedverlies' gehad, na de 6e dag had ik rood bloedverlies. Dit was op een maandag. Maandag begon ik menstruatie achtige krampjes te krijgen. Dinsdag kwam een bloedpropje uit. Zo'n bloedprop heb ik niet eerder verloren. Willen de personen die een miskraam hebben gehad kijken wat dit kan zijn (foto staat ondersteboven)? Heb ik een miskraam gehad? 'Als' ik zwanger zou zijn dan zou ik ongeveer 6-7 weken zwanger zijn. Als je goed naar het propje kijkt kan je een oog zien en de vorm van het gezicht (of ik verbeeld het me)? Ik heb mijn huisarts gebeld, maar zij doen hier niets mee dus heb geen informatie van mijn huisarts kunnen krijgen.. :(

Bijgevoegde bestanden:

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ziet er wel naar uit :( Herken het wel een beetje namelijk van mijn miskraam..

Heel veel sterkte in ieder geval!

3. Samantha11

8 jul 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Samantha11, 9 jul 2012
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
    :(

Meer mensen die dit herkennen?

4. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    #4 Raket78, 9 jul 2012
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
    Tja, het is in Nederland midden in de nacht dus de meeste mensen zullen wel slapen.

Mijn advies: in de koelkast bewaren en morgenochtend dokter bellen. Dan kun je het laten zien. Want op dit forum zitten natuurlijk vooral ervaringsdeskundigen en slechts weinig mensen die een opleiding gynaecologie achter de kiezen hebben.

Hoe dan ook: Of het is een miskraam en ze kunnen weinig voor je betekenen, behalve misschien kijken of alles weg is, of het is iets anders en dan moet er waarschijnlijk ook iets gebeuren om uit te zoeken wat het precies is.

Overigens, als je acute gezondheidsproblemen hebt zou ik nu wel meteen de HAP bellen en niet tot morgenochtend wachten.

Veel sterkte, dit lijkt me geen prettig gevoel, iets verliezen en niet weten wat het is!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat het geen mk is.
    Een vruchtje van 6-7wk is nooit do groot,hoogstens 0,5 tot 1cm.
    En vindt dit wel heel groot.
    ALS het een mk is dan zou dit het vruchtzakje kunnen zijn.

Ik ben benieuwd wat het is,sterkte!

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik twijfel ook. Toch schrikken als je zo iets verliest.
    Mocht het een mk zijn geweest dan heb je waarschijnlijk nog hcg in je bloed. Als je het zeker wil weten kun je ook een testje doen?

Sterkte...

7. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik vraag me af...kwam het er ZO uit zoals ik het zie, of is het door de helft..snap je wat ik bedoel?

8. Samantha11

8 jul 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Raket78: ik heb de huisarts gebeld. De huisarts gaf aan dat zij hier niets mee doen. Ik moest het maar weggooien/wegspoelen.. Zij hebben mij ook niet naar een gyn. doorverwezen.. Ik heb gegoogled maar kon weinig foto's hierover vinden, dus kon het niet vergelijken met andere miskramen.. Het is echt niet leuk om zo'n propje te verliezen en niet weten wat het is :(

@ Melanie1986: dit is het enige wat eruit kwam dus daarom dacht ik aan een miskraam.. Ik ben ook beniewd wat het is.. :(

@ Yvon1893: dit propje is van paar dagen geleden.. Heb er niet aan gedacht om een test te doen :(

@ Boeboe: dit kwam er zo uit (zoals je het ziet)..

9. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ok..ik denk en vermoed een mk..
    misschien raar wat ik nu ga zeggen..maar een Stolsel kan je uitelkaar trekken als het een vruchtje is, niet..dan voelt het taai aan..zeg maar..zo ervaarde ik het..

ben je nu aan het bloeden?

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Je kunt het in water leggen, als het een vruchtzakje etc is zou het doorschijnend moeten worden. (of een deel ervan, als ik het zo bekijk)

Ik kan het moeilijk zien, maar heb zelf ook weleens een menstruatie gehad waarbij alle baarmoederslijmvlies in 1x los kwam, in plaats van met veel bloed en kleine stolsels.

Je kunt toch nog steeds een zwangerschapstest doen? Hcg is niet direct uit je bloed...

11. Samantha11

8 jul 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Boeboe: dit propje was ook heel taai. Het was best wel dik en je kon het niet uit elkaar trekken.. Daarna ben ik ongesteld geworden.. Wat ik ook heel vreemd vond was dat er tijdens mijn menstruatie kleine puntjes kwamen (ik weet niet hoe ik het moet uitleggen). Dit heb ik niet eerder gehad tijdens mijn menstruatie.

@ Scarabee: ik heb het ook in een zakje met water gedaan.. Ik heb daar ook een foto van.. Het middelste stukje is zeg maar donker rood en daarbuiten een beetje doorzichtig??

Bijgevoegde bestanden:

12. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    voor mij is het duidelijk..ik vermoed echt een Mk..:(

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou het in een potje water doen en een verloskundige bellen. Die wil vast wel even kijken.

14. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ben het met mijn voorganger eens..

15. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kan je niet alsnog een testje doen?

Het gedeelte rechts op je laatste foto, en de vorm van het geheel, doet mij idd denken aan een vruchtzakje. Was het wittig in water en kon je er roze/rode puntjes op zien?

Ik heb zelf een miskraam gekregen 8 weken, echter dat was veel groter. (Placenta met vruchtzakje). Zeker 12cm breed en 4-5cm dik. Wat jij hier laat zien lijkt qua vorm en structuur er zeker op, maar dan flink stuk kleiner dus...

Je kunt er trouwens ook een lamp onder zetten, dan wordt het witte gedeelte nog doorzichtiger als het een vruchtzakje is.

In ieder geval wil ik je sterkte wensen met de onzekerheid. En echt: Doe alsnog een testje. Je weet maar nooit.

16. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja idd, dat is ook nog een optie.

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Het lijkt niet op dat wat ik tot drie keer toe ben verloren. Maar ik denk dat het ook niet altijd hetzelfde eruit ziet. Het is natuurlijk maar net hoe intact het nog was.

Mijn mk rond die termijn verloor ik een soort doorzichtig zakje met daarin wat klonterig bloed. Maar een stuk minder compact dan dat wat jij nu laat zien. Wat ik verloor was wel een stuk langer.

Zou inderdaad even een testje doen. Als je dit net bent verloren heb je vast en zeker nog HCG in je lijf (als hoeft ook dat niet, had ook al eens een witte test voordat ik het verloor).

18. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik denk ook dat dit een mk is... bel idd de vk even op zodat je zekerheid hebt. sterkte iig.

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.151
    1.839
    113
    Mij is toen verteld als je langer als 7 dagen bloede kans op een miskraam is geweest.
    En dit zit er wel uit als een mk.
    Maar ook al zou je 6 weken zijn geweest dan nog kan het met 4 weken al gestopt zijn met groeien..
    Mijn vruchtzakje was heel zacht voelde aan als een zakje met zeep (van vroeger).
    Maar zou toch om het zeker te zijn even een vk bellen en misschien even kijken of het zo is en of je verder schoon bent want mocht er wat achter blijven is dat ook niet goed.

Ik was 8 weken zwanger van onze eerste kindje en kreeg toen bloed verlies eerst een beetje toen best veel en heel helder rood.
    Ben naar de Huisarts geweest die heeft gekeken kon niet vinden.
    Later op de avond de HAP gebeld en die zag duidelijk een vruchtje nog een echo gehad en bleek al bij 4 weken gestopt te zijn met groeien.
    En toen vond ik dus een ''vruchtje'' en was het weg.
    Dus mijn lichaam heeft 4 weken gewacht voor dat het weg was.

20. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.151
    1.839
    113
    En heel veel stekte meid

Deel Deze Pagina