Aanstaande zaterdag ga ik bij mezelf een high tea geven en nu leek het mij leuk om dan voor iedereen een eigen klein theepotje neer te zetten, nu ben ik gisteren bij de Xenos geweest en daar zijn ze alleen te koop met zo'n druk cup cake printje erop en zijn ze 9 euro per stuk, dat vind ik eerlijk gezegd best wel duur. Heeft iemand enig idee waar ik van die kleine witte ZONDER print zou kunnen vinden? Liefst gewoon in een winkel en niet online.
V&D of de Action? Ik heb er ooit eens een gekregen grijs met wit dat is zon theepotje als je de bovenkant eraf haalt hou je een kopje over toch? Succes!
Action jaaaaa daar ben ik nog niet geweest, jeetje dat ik daar niet aan heb gedacht hahah. Blokker heeft alleen grote. Maakt trouwens niet uit of er al een kopje onder zit of dat het gewoon alleen een theepotje is, met een kopje er onder is wel heel erg leuk.
ik heb er van de xenos met uiltjes erop maar ze hebben ze in allerlei motieven, allemaal waarvan de onderkant een kopje is.
Bij de Action hadden ze hier niet Xenos gisteren geweest en daar hadden ze alleen die ene met die drukke print er op en die vond ik niet leuk. Hema had ze ook niet meer Straks nog maar een poging doen bij de Blokker ... Lijkt wel alsof iedereen ineens een high tea wilt doen hahah
Ik heb ze toen bij Intratuin gekocht. Waren toen spotgoedkoop 2 euro per stuk. Potje met een kopje eronder. Maar weet niet of ze dat nog hebben.
Heb hier geen intratuin in de buurt helaas Maar wel beadnkt voor de tip. Iedereen bedankt trouwens, heb er nu eentje via een weggeefhoek gevonden op Facebook, nu nog 3 te gaan hahah