Het valt mij op dat mijn kinderen altijd tegelijk of een uurtje ertussen poepen.En vroeger was ook heel vaak tegelijk met mijn zussen ongesteld,meer mensen die dat hebben?
De cycli van vrouwen passen zich volgens mij heel geleidelijk aan op elkaar. Dat van dat poepen is mij niet bekend.
hahaahhahaha, geweldig! Hoe kom je erop. Mijn jongste is een 'schijtdoos' die poept wel vier keer per dag ?! De oudste 1x per dag, meestal VLAK voodat mevrouw naar bed moet.. haha.
haha wat een vraag weer Ik heb opgemerkt dat mijn zoon en mijn vriend ongeveer dezelfde poepcycli hebben. Ik denk dat dat komt omdat ze dezelfde snelle stofwisseling hebben.
Ik zie het al voor me.. haha. Meestal moet ik avond, en manlief ochtend. Ik zit dan vaak al te kokhalzen Tja.. soms ook!
Haha, dat van dat poepen heb ik nog niet eerder gehoord, maar heb ook wel eens gehoord dat meerdere vrouwen bij elkaar gelijk ongesteld worden (leuk trouwens als je bewaker bent in een vrouwengevangenis haha, lekker sacherijnige boel dan een week lang haha).
Hahaha! Waar je inderdaad wel niet op let! Overigens was de cylus van mij en van mijn moeder wel verschillend.
Ik en mijn 2 zussen en mijn moeder waren nooit tegelijk ongesteld.. en poepen deden we ook niet tegelijk
Linda ja dat ben ik dus ook opgevallen !! altijd als mijn zoon een schone luier nodig heeft omdat hij gepoept heeft wil mijn dochter naar de wc. Nu heb ik haar met 2 jaar zindelijk. en nu met 2,5 jaar dat ze met behulp van het opstapje zelf naar de wc kan. ( moet alleen nog wel afvegen ) dus dan kan ik rap luier van mijn zoon verwisselen en daarna meteen door naar de wc om dochter lief te helpen. maar dat is dus al vanaf week 1 van geboorte van mijn zoon. dacht echt dat ik gek werd toen met het dubbel dienst draaien van poep haha. in 1 minuut. heb je het wel gelijk allemaal in 1 keer gehad he.
Nou ik ken iemand die werkte met veel vrouwen en vouwelijke patienten, diegene deed aan de kalendermethode (anticonceptie) vanwege meerdere medische redenen, en is in die tijd zwanger geworden (was nog niet echt de bedoeling, maar t risico loop je natuurlijk ) maar haar cyclus was toen ze daar werkte ook heel erg in de war, terwijl ze een hele regelmatige cyclus had! Moest ik gelijk aan denken hihi
Nou .het is niet dat ik er speciaal oplet,maar omdat ze allebei nog niet zelf hun bipsje afvegen dacht ik opeens he,weer tegelijk!!