Wie is er niét moe van de utrogestan?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Yuni, Nov 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yuni

Yuni Actief lid

Dec 28, 2008
    170
    0
    0
    Ik heb vorige week vrijdag terugplaatsing gehad van een embryootje en gebruik sinds dinsdag vorige week de utrogestan pilletjes. Nu kan ik me van mijn eerste zwangerschap herinneren dat ik érg moe was, maar ik weet niet of dit toen van de utrogestan of van de zwangerschap kwam. Ik kan me ook niet herinneren of ik me al heel snel zo moe voelde.
    Maar nu dus, heb ik enkel een opgezette buik en licht gevoelige borsten (is al afgenomen) en totaal niet moe. Zou dit een slecht teken zijn? Ik lees dat iedereen echt doodmoe is van de utrogestan pilletjes.
    Ik weet dat je eigenlijk nergens op kan af gaan, maar vroeg me dit toch af.

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

ik was ook niet moe van de utro. ik was moe van de pregnyl, zodra die was uitgewerkt, na 13 dagen, kreeg ik meer energie. toen gebruikte ik nog wel utro. was overigens niet zwanger

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Ik was nooit moe van de utro. Vervelend hè hoe je lichaam je steeds op het verkeerde been zet. Die wachtweken zijn zo zwaar.

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ik word ook niet moe van de utro. Wel mooi met de utro 2x zwanger geworden!

5. Yuni

Yuni Actief lid

Dec 28, 2008
    170
    0
    0
    Oh gelukkig kan het dus wél, de hoop neemt weer een beetje toe J
    Hooverphonic, die wachtweken zouden ze gewoon moeten afschaffen!
    Misschien dat binnen x aantal jaar, je een aantal dagen na de terugplaatsing, via een mega gesofisticeerde echo kan zien of je eitje is ingenesteld. Hoe zalig zou dat zijn ;)

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha, doe mij maar een knop op mijn buik, groen = zwanger, rood = niet zwanger :D

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Ik ben ook niet moe door de utro. Wel de eerste twee dagen ofzo, maar dat is denk ik omdat ik weer ff moet wennen aan de hormonen. Nu gaat het weer goed.

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Ik was ook niet moe van de utrogestan.
    Wel van de decapeptyl weet ik nog.

Succes met afwachten meis!

9. Yuni

Yuni Actief lid

Dec 28, 2008
    170
    0
    0
    Ik moet woensdag mijn bloed laten trekken, maar ga zondag al eens testen, 14 dagen na de pregnyl.

Ik heb niet het idee dat ik zwanger ben, hopelijk word ik verrast!

10. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was een week na de tp en Utrogestan ontzettend moe, bleek dus dat ik zwanger ben. Van de Utrogestan dus bijna niet moe geweest.

Share This Page