Hoi dames, Hoeveel uur na pregnyl 5000 hadden jullie je iui? Ik dit keer na 42 uur en ik vroeg me af of dit niet te laat is...
Volgens mij springt jij tussen de 37 a 40 uur na pregnyl dus dan ben je goed optijd hoor!!Dan zwemmen de zaadjes je eitje tegemoet Succes!!!
Ik standaard geloof ik of 39 of 40 uur dat weet ik niet meer 100 procent zeker, maar pregnyl om 21.00 en iui rond de middag. Succes!
Ik moest altijd om 20 u de Pregnyl spuiten en dan hadden we de IUI twee dagen later rond een uur of 11. Dus daar zaten zo'n 39 uren tussen. Ik denk niet dat 42 uur ertussen kwaad kan. Je eisprong komt niet op een vast moment na de Pregnyl en een eicel is na de eisprong zeker nog zo'n vier uren te bevruchten. Succes!
Je ei springt 36 tot 40 uur na de Pregnyl. Dus dit is prima op tijd, wij hebben altijd 41 uur na de Pregnyl de inseminatie gehad en dat is prima afgelopen Je eitje is al onderweg en het zaad kan er lekker snel naartoe zwemmen, hou vertrouwen! En heel veel succes deze ronde!
Bedankt voor jullie reacties Het is dus niet erg om een paar uur na de eisprong pas de inseminatie te hebben?