wie is er niet moe?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dromertje, 16 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Hoi Dames,

Ben erg benieuwd of er ook meiden zijn die alleen de 1e weken( week 5 en 6) moe zijn geweest en daarna niet meer, of alleen met vlagen? Ik ben namelijk sinds 1 week helemaal niet meer moe, en hoor overal over iedereen met extreme moeheid als verschijnsel!

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Volgens mij is dat verschillend per vrouw. Ik hoorde dat het normaal gesproken in ieder geval na de 16e week over is, maar ik ben in week 19 en val nog steeds om een uur of half 9 in slaap, terwijl ik normaal nooit voor half 1 naar bed ga, zonder moeite.

Geniet ervan zou ik zeggen dat je weer energie hebt! :D Heerlijk!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh ik slaap wel wat meer dan anders, maar echt extreem moe niet hoor!

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    bij mijn eerste zwangerschap heb ik van week 20 tot 30 echt een top tijd gehad. Voelde me goed, zag er goed zwanger uit en had weer energie.

Ben nu dus ook echt heel moe, maar hoop dus dat straks energie weer beter wordt.
    Maar ik denk dat het inderdaad erg verschilt van vrouw tot vrouw

5. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik was tijdens mijn zwangerschap fitter dan ooit! Voelde me eigenlijk helemaal niet echt moe, misschien ook wel omdat ik heerlijk kon relaxen op zijn tijd, iets wat ik normaal niet kan. Energie voor tien, zou eigenlijk weer zwanger moeten worden want nu komt er bijna niets meer uit mijn handen :)

6. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Eerst was ik ziek en moe,
    Toen was ik helemaal top, fit, actief en niet moe te krijgen
    en nu ben ik super MOE!

Ready2loveU vindt dit leuk.
  7. Ramona1

Ramona1 Actief lid

11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi!

Tot nu toe gaat het eigenlijk hartstikke goed!
    Ben niet overdreven moe en ben ook niet misselijk!
    Dus ja beter kan eigenlijk niet, heb woensdag al een echo gehad en het hartje deed het en het bewoog al dus ik ben helemaal blij!

Groetjes!

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ik ook alleen in de eerste weken, denk tot en met een week of 9 a 10 en nu kan ik er weer tegen aan hoor geen probleem haha

heerlijk zo

liefs jenny

9. linda1976

linda1976 Lid

12 okt 2007
    23
    0
    0
    Ik ben ook erg moe; ik slaap heel veel, ook overdag ff een tukkie doen.

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Was zeker tot twintig weken veel moe, maar ben nu vaak niet naar bed te krijgen haha

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik was tot 16 weken extreem moe en daarna niet meer. Hopelijk blijft het zo.

Groetjes Nazli

12. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik voel me nu wel meer vermoeid dan normaal. Van het weekend begon het, was niet vooruit te branden op het werk. Heb heel vast geslapen, maar toch doodmoe. Gistermiddag even bij geslapen en vannacht ook weer heel vast geslapen, 10 uur achter elkaar. Nu ben ik echt weer moe.

dus bij mij begint het zo rond week 7. hiervoor had ik er geen last van!

13. DaisyH

DaisyH Lid

17 feb 2008
    9
    0
    0
    Hallo,

Ik was tot de 20 weken erg moe :( toen ging het een paar weekjes perfect :D
    En nu ben ik 30 weken en héél moe.
    Werk nog 32 uur van de 36 die ik werkte
    En heb het idee dat ik eigenlijk nog minder moet gaan werken maar ja dan raken me vakantie dagen helemaal op.

14. Mooni

Mooni Actief lid

12 okt 2007
    316
    0
    0
    Ik ben op dit moment ontzettend moe, heb me vandaag ziek gemeld op het werk, want ik ben ook nog een supermisselijk :(
    Ik hoop dat het morgen beter is, niks aan...

15. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik was de eerste prille weken van mijn zwangerschap erg moe.. en sliep dan ook zoveel als ik kon.. tot een week of 12 was dat.. toen totaan 25 weken heb ik me lekker fit gevoeld en heerlijk in mn velletje.. Nu begint de moeheid weer een beetje toe te slaan.. maar dat komt doordat ik snachts wel 6x mn bed uit moet om te plassen en omdat ze snachts nog weleens compleet wil omdraaien in mn buik.. haha.. dan blijf je ook wel wakker.. zo'n naar gevoel is dat soms.. pff.. dus denk dat ik daarom soms overdag zo moe ben..

verder voel ik me toppie..

Deel Deze Pagina