Wel zijn we weer wat achteruit gezet.....8 weken en 5 dagen..... maar volgende week mag ik weer gluren zodat we voorbij de 9 weken zijn qua tijdsduur
Wat ben ik super blij voor jullie!! Jullie wonderkontje. Hier echt een emotioneel monster wel krampen maar nog geen bloed. En mensen in me omgeving die doen of je een baby kan kopen.
Wowie! Super meis! Dan klopt het termijn wel perfect met de eisprong 14 a 15 juli. Dus die beeb doet het perfect
Jaaa je zou het bijna denken. Rond draak zijn verjaardag is het altijd drama met mensen die vragen of er geen tweede komt want het word toch wel tijd nu
@Dracaena ....Damn.... ik ga me blauwe jurk maar alvast aantrekken @Maan14 nog geen ongi gespot?? Je temp is nog hoger dan je basaal... hmmmm
Precies zulke soort opmerkingen krijgen ze ook altijd terug van me. Nog geen rood gespot maar wel buikkrampen nu.
@RoGiJuLi mijn cyclus is nu al langer als normaal zelfs als ei later gesprongen is. Dat mijn temp lager is betekent dat het game over is toch?
Veelal wel, echter is jouw basaal 36.55 en zit je nu nog op 36.9, dus dat is nog 0,35 hoger! Als hij morgen weer 36.9 is zonder ongi, dan toch maar eens testen.
Was ook al aant denken heb twee nachten een hele erge neusverkoudheid gehad waar bij beiden keren naar badkamer ben gegaan om mijn neus te sprayen. Maar daar na meteen weer gaan slapen. Zal mijn temp daarom hoger zijn geweest?