Meiden ik heb even serieus advies nodig... Kijk eten is nodig maar om nu te gaan eten voor een compleet gezin uit Afrika is natuurlijk te gek voor woorden Voorheen bestond mijn dag uit; Smorgens_ niks Smiddags_ broodje Tussendoortje- stukje fruit of wafel Savonds _ bord warm eten Bij de thee ..pak koek met hubby Nu is het; Smorgens _ soepkom meusli Smiddags_ 4 broodjes +/_ Tussendoor_Halve bak pitloze druiven Avond _beker yoghurt Fruit+wafel 4 bruine boterhammen met kaas en mosterd (alle avond genoteerde dingen eet ik op mijn werk half uur pauze) Onderweg naar huis nog een koekje Thuis aangekomen pan aardappels wat over is opgebakken.zo rond 22.00 broodbord vol met een kop erop met appelmoes. 1.00 snachts ik RAMMEL VAN DE HONGER!! Als ik NIET eet word ik kotsmisselijk.... Wie heeft er een tip want zo wordt ik echt moddervet
Tsja dit was wat ik gister heb gegeten ,had ik iets duidelijker moeten omschrijven. Maar ik eet dus warm als ik uit mijn werk kom.
Melzoe ik zou inderdaad kleinere porties verdeeld over de dag gaan eten zoals RoGiJuLi zegt. Zodra je maag leeg is heb je ook meer kans op misselijkheid. En veel groenten en fruit. Daar zitten veel vezels in en zorgt voor een meer verzadigd gevoel. Eiwitten zorgen er ook voor dat je minder snel honger hebt, dus regelmatig een eitje op brood in plaats van kaas. Vlees, ei en melkproducten heb je daarnaast ook echt nodig voor je B12. En je kind ook, want die geef je tijdens je zwangerschap jouw B12 mee. Heeft hij/zij echt nodig om zich tijdens de zwangerschap goed te ontwikkelen en je geeft het mee als voorraad in zijn/haar lever.
Gisteren kon ik wederom niets typen in ZP, echt heel irritant. Zie dan van alles voorbijkomen waar ik op wil reageren, maar als ik typte verschenen er geen letters, heel apart.
Hoop ook echt dat ziekte van addison niet aan de hand is. Een addisoncrisis is ook echt serieuze shit. Heb er weleens over gelezen. Ik ga duimen meid dat het allemaal mee zal vallen. Zelf heb ik de ziekte van Addison Biermer. Een compleet andere ziekte, maar ook ontdekt door meneer Addison
Ik hoop het ook. Heb aan mijn hartaandoeningen wel genoeg eigenlijk. Ze wilde me er op testen omdat tot twee keer toe het cortisol smorgens te laag is. Daar Naast veel hypos snachts. En dat hoort niet ik heb hypochlemie dus geen suikerziekte. Dit icm mijn lage bloeddruk etc maakt dat zij aan Addison denkt. Ik zelf denk dat me bijnieren nog wel gewoon werken al kan het ook best wel zo zijn heb op het gebied van gezondheid geen geluk.