Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.965
    15.604
    113
    Nabij Utrecht
    Waarom zou je geen ei hebben gehad dan?
    Je hebt sex gehad 2 dagen voor de eisprong, dus de kans is er zeker :)

pcosmeisje vindt dit leuk.
  2. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @pcosmeisje FF is maar een app he, die kan niet in je lichaam kijken en interpretteerd op de gegevens die jij invult. De interprettaties zijn niet altijd juist, dus daarom ook niet leidend. Je hebt duidelijk je eisprong gehad gezien je temperatuurstijging! ;)

pcosmeisje vindt dit leuk.
  3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Je temp is mooi hoog. Hoe gaat het verder met je?

Hier nog geen teken van een eisprong. Dus dit keer later dan vorige ronden.

4. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Vandaag de echo gehad. Jeeey er was een grotere follikel :) nu 14 bij 15 mm dus waarschijnlijk in of na het weekend mijn eisprong. Zoooo blij dat mijn lichaam weer mee werkt deze maand. Afwachten of dat zo blijft maar voor nu heel blij! Ook mijn bms was netjes 8 mm. Dat wordt een druk weekend
    Nadeel is wel dat ik geen echo’s meer krijf is natuurlijk goed omdat ze alles er goed uit vinden zien. Maar was ergens ook wel fijn die extra controles.. nu maar duimen dat het deze maand raak mag zijn.. en blijven..

wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  5. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ja ik twijfel altijd of ik een ei heb omdat mn lichaam nooit goed eieren maakt lijkt wel (hoort natuurlijk ook wel bij pcos)

6. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Bedoel je met mij of met Josje? :roflmao:

7. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    In ieder geval, als t voor mij bedoeld is, ik ben bloedchagerijnig maar mssn komt dat ook door mn afstudeeronderzoek die samen met iemand doe (en ik wil juist alles alleen vaak doen want dan behoud ik de controle maar oké)

Dus .. en als anderen dan verkeerde dingen zeggen dan kan ik ze wel schieten ofzo echt heel erg ik weet het :( daarom denk ik dat ik ongesteld moet worden ik voel me net de terminator of de Hulk ofzo. Ik voel al vanaf 6 dpo krampjes. Maar omdat mn tempkaartje niet klopte moet dit op.. 4 dpo zijn geweest, wat het is? Geen idee. Verder soms een beetje spierpijn gevoel in bovenbenen ofzo. Vandaag ook gevoelens van baarmoeder die wat trekt.. ik hoop niet dat de LF heel kort is :(

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@pcosmeisje het was idd voor @JosjeM bedoeld. Maar maak niet uit. Helaas kunnen we niet naar binnenkijken. Ik heb de afgelopen jaren geleerd dat er elke maand wel wat anders geks is. Ik let er dus niet meer op ;)

Succes met je afstudeer onderzoek!

9. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Klopt ja elke maand is t wat anders, ik voel wel dingen en op die manier let ik er automatisch op maar ik denk niet gelijk meer van dat er dan ‘iets’ is ofzo want dat is vrij nutteloos, heeft helemaal geen zin om daar op te letten. Want idd, elke maand is er wel wat anders

10. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ja, zeker mooi hoog. Helaas zegt het nog niks! Ik voel me prima, wel wat kwaaltjes als opgeblazen gevoel en maagzuur. Maar dat wijt ik aan het progresteron. :rolleyes:

11. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @JosjeM wat ontzettend spannend! Nog heel even door duimen :)

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Vandaag een gigantische dip. Wel mijn hart medicatie ingenomen weet niet of dit effect heeft op mijn lichaams tempratuur ....

13. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me niet toch.
    Doe je ook ovulatietestjes? Misschien is het een dipje een paar dagen voorafgaand je eisprong.

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Natuurlijk doe ik ovulatie testjes anders weten we niet wanneer we voor de IUI moeten hè ;) en nee Clear bleu is nog negatief. Vorige maand had ik mijn eisprong rond deze dagen. Ben eigenlijk best bang dat ovu testen gewoon niet goed reageren ik heb nooit knallers. Heb dit ook gezegd maar zij geven aan dat Clear blue wel positief zou moeten worden. Kan ook zijn dat pas rond dag 18/19 mij ei heb zoals gewoonlijk. En het vorige maand toeval was.

15. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Oh ja stom van me, dat is ook zo! Ik vind de extra gevoelige dipsticks van 2 be sure altijd wel fijn. De reguliere ovulatietestjes reageer ik ook niet altijd even goed op. CB werkte voor mij ook, maar die vond ik te duur worden na een paar rondes :D
    Wie weet moet je dan toch nog even geduld hebben! Ik duim voor je dat je snel een positieve ovulatietest hebt.

Maan14 vindt dit leuk.
  16. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik heb een vraag je wbt temperaturen. Ik werd vanochtend eerder wakker dan normaal, Ik heb toen voor de zekerheid getempt ondanks dat dit 1,5 uur eerder is dan mijn normale temp tijd. Ik ben niet opgestaan oid, gewoon blijven liggen en nog een beetje ingedoezeld. Op mijn gewone temptijd heb ik weer getempt. Welke temp moet ik nu aanhouden?

17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Femmefatalex als je gewoon lekker bent blijven liggen en weer in slaap gevallen bent zou ik je normale temperatuurtijd aanhouden denk ik.

edit: ik zie trouwens net dat je een topic geopend hebt, hopelijk kan onze temperatuurguru @RoGiJuLi je helpen :thumup:

18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Mijn temperatuur lijkt een 3-fasig patroon aan te nemen. Ik denk dat het niets betekent, maar het doet me toch diep van binnen hopen. Ik ben benieuwd of mijn temperatuur morgen ook weer rond de 37 graden ligt. :p

wennepen80 vindt dit leuk.
  19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Spannend!!

20. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie! Heb inderdaad de normale temperatuur tijd aangehouden!

Deel Deze Pagina