Sorry, had over dit berichtje heen gelezen. Ik moet de 17e weer. Iets later dus omdat ik vanaf afgelopen maandag aan de medicatie ben gezet en de donor ook.
Hey... die is wel wat licht. Dit had ik niet verwacht eigelijk. Maar misschien loopt je hcg niet zo snel
@wennepen80 Kijk.... zijn die hogere tempen dus ws van je lh piek geweest. Ik denk dan vandaag je ei en morgen moet ie dan gaan stijgen
Mijn man en ik hebben gistermorgen nog eens geklust zou dat genoeg zijn dan? Mijn man is de komende dagen niet thuis namelijk
Net te horen gekregen dat mijn schoonvader na 9 maanden de strijd tegen kanker verloren heeft. Dat is ook de reden dat mijn man er de laatste dagen geweest is om te waken. De komende dagen zal het dus wat stiller worden van mijn kant hier.
Dank je wel allemaal. Mijn man kwam net met een opmerking.. Dat ie van zijn tante had gehoord dat er een grote kans op een kleine voor ons was omdat het heel vaak gezegt word een nieuw leven voor een oud.. Weet niet of we daar blij mee moeten wezen dan, zo dubbel
Er zit idd maar een miniem verschil tussen leven en dood. Of je zo luchtig/dromerig als die tante moet denken... het zou heel mooi zijn, maar aan de andere kant kan het voor zoveel verdriet zorgen als je je vast houdt aan die uitspraak en het alsnog niet lukt.