Het is heel fijn om mensen om je heen te hebben die aan een half woord genoeg hebben en ook werkelijk snappen wat je voelt.
Ja ,niets heb ik idd vaker gehoord.. lijkt me ook best rottig... Nahja gelukkig heb ik dat dan weer niet
Nu heb ik een voorraad Predictor ingeslagen. Ze hadden de Early en de Express samen in een doosje. Of ik moest de Early alleen kopen en scheelt maar 4 euro Kan je met de Early nou echt zoveel eerder testen dan met de Express, zoals op het doosje staat? Of wijst de praktijk uit dat ze allebei even vroeg in de zwangerschap positief testen?
Als het goed heb zijn ze beiden even gevoelig. Dat is het gene wat voorbij zie komen in de test topicen. Hij is idd telaat genomen maar. Vanochtend was er al een streepje zichtbaar haha.
Ah nee joh Hoeveel heb je gedronken in het laatste uur of 2? En al zou hij negatief zijn, dan is er nog niks aan de hand want je bent pas 8,75 dpo
Ik vind m wel leuk bedacht 8,75 Testuhhhhhh dan weet ik of ik eerder met mijn predictor Express kan testen 12 dpo ofzo