Ik zet de wekker om 4 uur. Ga plassen. Terug naar bed. Paar uur later testen. Zo krijg je volgens iemand hier op het forum de meest geconcentreerde urine.
Ik kwam kijken of je al een nieuwe had gedaan madelie, halve dag verder dús ik heb goede hoop hahaha (ff mee jutten)
Ja ja ja, kon deze bijval voor RoGiJuLi wel verwachten natuurlijk Morgenochtend mag jij je wekker zetten. Wie weet ben je de eerste die mijn testen mag aanschouwen
Ook niet gezellig Sta ik er weer alleen voor Oproepje: Wie oh wie test er morgen met mij mee? Misschien moet ik hier een topic voor openen
Bij mij zou die gisteren ook negatief zijn geweest. Had vandaag ook geen positieve test voorzien. Dus wat het morgen gaat zijn voor jou kan je nu nog niet voorzien.
@Madelie haha nee sorry ik test niet met je mee! Het 'voordeel' van jou en @Kimmetjuh90 is dat er daadwerkelijk een emmy teruggeplaatst is en in je baarmoeder zit wat 'alleen nog maar' hoeft in te nestelen. Ik weet niet eens of er überhaupt een bevruchting is geweest Heel misschien dat ik vrijdag test op 11 dpo.