Nee ik was al een opjutter ... je kan geen opjutter en dwarsligger tegelijk zijn Ik wil de urine/chloor test wel doen hahahaha.
Mennn, zelfs ik ben nu toch aan het denken om morgenochtend te testen Maar ik ga het écht niet doen! Denk ik.
Je kunt ook een dwarsliggende opjutter zijn En een urine/chloortest? Is dat piesen in de pot die net met chloor schoon is gemaakt, nog niet door is getrokken en waardoor giftige dampen vrijkomen waar je van out gaat?
Ik twijfel nu toch ook weer.......... Word vervolgd morgen ochtend .... Edit: Ik ga t toch niet doen, lig al in mn bedje en alles ligt beneden en is lekker warm onder mn deken
Vorige week vrijdag hebben we een houseparty in mijn buik beluisterd inclusief bijbehorende bewegingen... oftewel onze kleine uk heeft het prima naar zijn/haar zin aldus de VK
Ik gun het jouw en de andere meiden ook zo erg!!..... Gelukkig is er bij jouw nu een positieve test ook al is het nog maar pril!! Ik post niet zoveel omdat het voor anderen best gevoelig is,en ik weet hoe naar het is om het elke keer onder je neus gewreven te zien......dus ik probeer om op jullie te reageren zonder zelf te aanwezig te zijn.