Oh wat een nare uitslag meid en inderdaad, wat maan zegt vragen of ze je amh kunnen prikken. Dit komt wel als donderslag bij heldere hemel. Dikke knuffel meis!
Nee hoor, grieperig/koortsig rond de iui/innesteling schijnt juist beter te zijn. Het lichaam is dan druk bezig met het uitdrijven van het virus dat het het vreemde object (bevruchtte eicel) sneller zal toelaten om in te nestelen
Oh jeetje... Maar hoe hebben ze gezien dan?? Ze hebben toch niet op fsh en amh getest? Toch enkel op hcg en progesteron?? Want uit alleen die 2 kan je niet halen of je mogelijk al in de overgang zit.
Oke, wat schikken zeg. Bij mij hebben ze FSH en AMH geprikt om te kijken hoe het er bij mij voor staat. De uitslag hier van gaat ook bepalen wat we na deze iui weer doen 14 mei overleg met de arts. Mijn fsh was goed en op de AMH is 6 weken waxhten omdat zij pas een batch laten onderzoeken indien die vol is. Moet naar Rotterdam als het goed heb. En zit in Tilburg
De gynaecoloog zei dat er een bepaalde hormoon heel veel gevonden is in mijn bloed wat aan gaf dat ik in de overgang zit of dat denken ze.
Heb me net een beetje in gelezen en denk dat ze met het hormoon wat ze teveel aan getroffen hebben in mijn bloed ze het lh of fsh hormoon bedoelen.
Lh hormoon is hetgeen wat je ovu pieken geeft. Maar dat heb je ook met pcos verhoogd. Daarom ga ik hard duimen dat het toch pcos is
@wennepen80 hoop datje snel duidelijkheid heb! Mijn temp is nog altijd wat hoger maar voel me niet meer echt ' ziek' gisteren was hij 37.8 dus op discard gezet. Moet dit vandaag ook?
@wennepen80 wat een heftig bericht. Helemaal zo aan de telefoon. Hoog Lh is mij inderdaad veteld dat dit door pcos kan komen of overgang. Dus daarin kan het gelukkig nog twee kanten op. Fsh en amh zijn betere graadmeters. Bij mij duurde de uitslag van hrt amh ook zo lang, wat Maan ook benoemde. Fsh is wel snel bekend. Ik duim voor je dat het toch nog meevalt. Dikke knuffel! @Maan14 Hopelijk was de koorts echt maar 1 dag. Hoe was je temp vandaag?
37.4 ben voor de zekerheid even naar de nieuwe huisarts. Omdat toestraks weer echt warm werd en het 38 graden was. En dat icm mijn hartaandoening is niet wat we willen. Moet ik als ze iets voorschrijven ook aangeven dat iui gehad heb?
AB heeft geen slechte invloed op de iui hoor . Dus mocht het nu niet raak zijn, dan komt het zeker niet daar door
Oki ik ga nog nergens van uit de kans dat het niet raak is is groter dan dat het wel raak is denk ik maar. Ga deze maand mijn test drang ook onder controle proberen te houden
Flinke tempdip vandaag.. schrok wel even.. hoop dat het mijn gele lichaamsdip is en morgen mijn temp weer stijgt.. @RoGiJuLi dit hoeft niet erg te zijn toch deze dip?