Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Kan volgens mijn idd het gelelichaams dip zijn no worries. Mijn temp was nu ongeveer normaal voor een na ei temp. Nu is het dus raden welke dag aanhouden als dag dat hij gesprongen is

Cindy77 vindt dit leuk.
  2. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @Cindy77 dat is gewoon je gele lichaamsdip inderdaad, geen zorgen!

Cindy77 vindt dit leuk.
  3. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de snelle reacties! Pfff gelukkig geen stress, kan ik weer rustig verder afwachten

@Maan14 fijn dat je temp weer normaal is

Maan14 vindt dit leuk.
  4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik zou voor de veiligheid gewoon gisteren aanhouden als dag van eisprong, dan ben je nooit te vroeg met het wagen van een testje mocht je jezelf niet meer in bedwang kunnen houden :p

Maan14 vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dit zal het gele lichaamsdipje zijn.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@RoGiJuLi wat denk jij dat ik het beste kan aanhouden. Gisteren? Als bij ff aankomende dagen ook Hoog intype geeft die dag van iui aan. Baal echt van die koorts! Ik heb normaal wel vrij snel naar positieve ovulatie test mijn eisprong.

Zijn jullie al druk aan het inpakken? Nog een maandje en dan krijgen we de sleutel van ons nieuw huis.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou de dag vd iui aanhouden ;)

En ja... al veel in dozen zitten hahahaha.
    15e de sleutel dan verven.
    De 16e-17e verven afmaken en laminaat leggen.
    Verven en laminaat leggen laten we doen, waardoor die dagen al dozen kunnen verhuizen.
    Dan de 18e bus gehuurd om het grote spul te verhuizen en gaan we daar voor het eerst slapen.

Dan hebben we nog de 19-20-21e om de rest vd dozen te verhuizen en de 22e gaan we de sleutels overdragen aan de nieuwe eigenaren.

Maan14 vindt dit leuk.
  8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Oke, dan gaan we dat doen. Haha ik vind het zo spannend. Wij zitten nu in het huis van mijn moeder. Mijn moeder is zelf terug aant proberen met mijn vader en heb zo iets van als zij dat willen moeten ze het doen ze zijn 26 jaar getrouwd geweest. Helaas denk niet iedereen er zo over waar door knallende ruzie met mijn zus heb en haar al sinds februari niet meer spreek.

Wij gaan 15 mei dan de sleutels en dan verfen etc en zo snel mogelijk de badkamer en hopen er dan een week later in te kunnen. Badkamer gaan we opfrissen leidingen invrezen en op die plekken een soort streep met mozaïek en dit ook bij de wc en de wastafel. De anderen tegels die er nu zitten zijn opzich witte mooie tegels dus zonder er af te halen en dan nieuwen vloer er in en een bad anderen wc wastafel. Beneden de wc het zelfde verhaal verder lig er overal mooi donker laminaat en de kozijnen etc zijn allemaal kunstof dus hoeven we niks aan te doen.

Heb er zo een zin in! Ons zoontje is al gewend op zijn nieuwen school en merk dat er zelf ook wel Goed in de moeder ' groep' lig. Al klinkt dat zo stom haha. Nu met de warme dagen binnen 5 minuten aan het zee geweldig gewoon.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Maan14 vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@wennepen80 ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is dikke knuffel!

11. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @wennepen80 en ik sluit me aan bij de andere dames, ook benieuwd!

12. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou mijn lh was 68 en mijn fsh 136...
    Wat dus overeen komt met de hormoonhuishouding van een 70 jarige :cry:
    Dus in de overgang:cry::cry:
    Net weer bloed geprikt, weer lh en fsh.
    En amh maar daar moet ik geduld mee hebben voor die uitslag. Die moest ik ook een beetje als bevestiging zien volgens de gynaecoloog.
    Onze wereld stort even totaal in mekaar:cry:
    Maandag uitslag af wachten en als ie weer zo hoog is is het voor ons gedaan met kindjes krijgen..

13. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Lieverd toch wat heftig en ook titaal niet verwacht wat moet dit een shock zijn voor jullie ik geef je een hele dikke Virtuele knuffel!

wennepen80 vindt dit leuk.
  14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Oooooh dat wil je toch niet horen :(:(:(
    Wat erg dit zeg :(:(.
    Ik duim mega hard voor een betere bloeduitslag en tot die tijd huilt mijn hart met jullie mee

15. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ohhh lieve @wennepen80 wat moet dit rauw op jullie dak vallen. Natuurlijk staat je wereld nu op zijn kop! Ik duim voor een betere uitslag, maar tot die tijd heel erg veel sterkte meis. Dikke knuf ❤️

16. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @wennepen80 war vreselijk. Dat is echt niet wat je verwacht op jouw leeftijd. Wat hadden we hier met zijn allen anders gehoopt na je afvalstrijd was het je zo gegund. Heel veel sterkte voor jullie beiden en een hele dikke knuffel.

17. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @wennepen80 nee wat lees ik nu. Wat verschrikkelijk :cry: Wat moet dat een pijn doen, ontzettend verdrietig. Ik duim heel hard mee dat jullie nog een betere bloeduitslag krijgen. Dikke knuffel meid!

@Maan14 wat vervelend dat je koorts had net na je IUI en nu niet zeker weet wanneer je eisprong was. Maar ik neem aan dat ze in Tilburg weten waar ze mee bezig zijn en de IUI op het juiste moment was. Jeetje wat vervelend dat je ruzie hebt met je zus. Maar wat fijn dat draakje al gewend is aan zijn nieuwe school.

@Cindy77 ik denk ook gele-lichaamsdip net als de rest. Dus als het goed is stijgt je temp morgen weer mooi.

@hier, ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Helaas ronde 28 een feit en ook weer niet. Want deze en misschien ook volgende ronde mag ik niet zwanger worden :cry:. Ik wil het wel met jullie delen maar niet openbaar dus wil je meer weten stuur me maar even een PM. Ik zal de komende tijd dus nog minder actief zijn op ZP maar ik zal af en toe wel nog mee lezen.

18. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ronde 28 alweer:$
    Hopelijk is het jullie snel wel gegund

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik heb je even een pb gedaan, dikke knuffel!

20. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28

Heeel veel sterkte! En hopelijk een betere uitslag maandag!

Ik heb vandaag een tempdip van 0,3. Op 3 dpo. Kan dat het gele lichaam ook zijn?

Deel Deze Pagina