@wennepen80 en al puppys gebeuren?? @Maan14 hoe gaat het met je moeder en je zoontje? Hier is het vloeien sinds donderdag over. Af en toe een veegje heel licht roze/bruin, maar niet noemenswaardig. Nu ga ik rond cd 15 ff tempen en dat doen totdat ik een ei heb ontdekt en zodoende weet wanneer ik weer een ongi kan verwachten. Mijn lichaam hoefde normaal nooit te ontpillen en was weer gelijk mooi regelmatig, dus duimen dat het nu weer zo is.
Hahaha ja maar bij mij is het maar eenmalig om te kijken wat me lichaam doet na de sterilisatie en novasure
Ik heb er geen verstand van. Misschien toch even de dierenarts bellen voor overleg? Niet iedere bevalling verloopt zoals verwacht. Ook niet bij honden.
@Madelie mooie score! @wennepen80 Jeetje wat een hork daar in het ziekenhuis. En idd als de bevalling van hond heel veel langer duurt eventjes de dierenarts bellen voor advies. @RoGiJuLi Zou idd fijn zijn als je lichaam gewoon weer normaal gaat doen @Maan14 Heftig zeg, hopelijk gaat het snel weer beter met beide. Ik heb een vermoeden dat mijn ei vrijdag gesprongen is. Vanochtend baarmoedermond laag en hard en geen vruchtbaar slijm meer. We hebben het om de dag vanaf zondag gezellig gemaakt dus ik hoop dat dat genoeg is geweest.
Vanaf het moment dat ze gaat persen mag er niet meer dan een uur tussen elke pup zitten en de fase die ze nu door maakt is te vergelijken met het klaar maken van het geboorte kanaal en het in dalen van een kind en bij puppies is het zo dat ze dan meteen gaan komen bij mensen gaat er meestal een paar dagen/weken overheen. Zolang ze nog niet perst geen noodzaak om te bellen volgens de arts
Onze draak is thuis gelukkig. @wennepen80 onze hond had vroeger een nestje helaas 8 van de 9 bij en na de bevalling overleden. De dieren arts kon ook niks ze was te vroeg Bevallen.