Het moet allemaal wel heeeeeel voerspoedig lopen wil ik met mn verjaardag zwanger zijn maar indd, je hebt gelijk... ❤️
@Lisa280887 dikke knuffel lieverd❤️ Zulke gedachten zijn niet raar of egoïstisch, maar heel normaal in deze situatie. Ik hoop dat je tegen die tijd zelf ook goed nieuws hebt!
Hoe gaat het met iedereen? Morgen hebben @Kimmetjuh90 & @JosjeM een echo toch? Succes! Hier leef ik even in een waas. Gisteren nog een opnamenen gemaakt om te kijken hoe het ritme van draak was. Weer rond de 50... Ik hoopte even dat het iets eenmalig was en het nu opeens wel normaal was.
@Maan14 hier gaat het goed. Inderdaad morgen een echo! Ben benieuwd hoe het er voor staat daarbinnen. Wat vervelend om te lezen dat het nog niet goed gaat met je kleine man
Heb vandaag de hele dag op de bank liggen slapen. Voelde mij raar in mijn hoofd. En iedere keer als ik wakker werd had ik na een kwartier het gevoel dat ik echt moest liggen en slapen.
Wat snel al zeg. Weet je wat ik wel zou regelen voor haar voor terugkomst thuis. Een optrek-ladder voor in bed. Het op gaan zitten in bed zal echt nog een tijd pijnlijk en moeizaam gaan. Deze kan je gewoon bij een thuiszorgwinkel halen.
Kan mij je gevoelens heel goed voorstellen hoor. Je gunt anderen een zwangerschap, maar jeetje het is toch logisch dat je het zelf ook gewoon wil. Dat je het liefst kraambezoeken overslaat vind ik niet zo raar hoor. Hopelijk ben je snel zwanger en is het dalijk helemaal geen issue. En je verjaardag vieren? Je bent niets verplicht, aan niemand. Dus doen wat je zelf wil.
Kreeg een uur geleden het bericht dat ze waarschijnlijk. Weer een tia/cva gehad heeft. Ze is al onder de scan geweest en wachten nu op de uitslagen.
Ik heb een zus, maar die is meer op haar eigen. Verder me vader en me lieve man En wel familie die opbeurende berichten sturen hoor. Maar het word nu allemaal wel veel.
Had krampjes links en dacht laat me even kijken of het een groei spurt hebbend eitje is. En dit lijkt wel het geval....
Vraag de rest van de familie en je zus om elkaar bij te staan in de zorg voor je moeder en je zoontje. Echt, je kunt dit niet alleen.