Duim dat het snel begint. Dat groenige slijm wat kan komen betekent dat de bevalling elk moment kan starten en moeten de pups binnen 2 a 3 uur geboren worden.
@Maan14 Jeetje wat heftig, heel veel sterkte! @RoGiJuLi Beterschap voor je dochter. @wennepen80 hopelijk komen die puppies nu snel! @Kimmetjuh90 ook beterschap voor jou, en ik zou die afspraak ook gewoon doen hoor. @JosjeM Spannend! Hier nog geen zere borsten, ik hoop morgen dan weet ik ongeveer wanneer mijn ei echt gesprongen is (standaard op 7 DPO last van). Vandaag wel last van een enorme monster peuter geen land mee te bezeilen..
Ja of 17mm, vorige keer was ie ook ineens 3mm groter bij de laatste echo. Dat.nog niet zo zeer, mijn eitjes hebben nogal vaak last van een laatste snelle groeispurt, ze wilde me geen 2 dagen laten wachten, vond ze te tricky.
Even een hele gekke vraag misschien.... hoe zit dat met IVF, terugplaatsing en je eitjes van nu? Misschien heb ik ergens overheen gelezen!
Het eitje van nu blijft in de baarmoeder zweven na de eisprong Als een cryo gaat innestelen, houdt dat het baarmoederslijmvlies in tact en wordt haar eigen onbevruchte eitje dus niet afgestoten, maar uiteindelijk opgenomen door het lichaam
@Lisa280887 hebben jullie enig idee hoe lang het nog kan/gaat duren voordat jullie de oproep voor de TESE krijgen?
Nee wisten we het maar! Ze gaven wel aan dat het waarschijnlijk pas na oktober zal zijn. Maar deze ingreep (micro tese) kan alleen op woensdag dus er vallen een hoop mogelijkheden af qua planning! Ze hebben flink personeelstekort...