Enkel dat je ws 8 dpo bent, maar ik mis de hele eerste helft vd cyclus, dus meer kan je er niet over zeggen. Daarbij kan het op 8 dpo alle kanten nog op
Oooh dan krijg je dus: 3kwart dpo enzo voort ik vind m leuk! Ik ben nu thuis, ik wil m toch om kwart voor 1 al gaan prikken eigelijk.. kun j ijj dan weer leuk rekenen voor mij wanneer ik dan 1dpo ben?
Vandaag ook nog even wezen spieken naar mijn eitjes Links totaal geen aktieviteit maar wait for it.. Rechts een eitje van 18mm 13mm en en en 12mm Heel goed gesprek gehad met de arts en die heeft me even met beide benen op de grond gezet. Ja ik zit in de vervroegde overgang maar heb nog eisprongen aangezien ik ongesteld word. Maar omdat ik al 38 ben kan de kwaliteit daar onder lijden. De meeste kansen hadden we met eiceldonatie maar die stap willen wij niet nemen. Hij was wel een stuk positiever dan de arts vorige week Nu advies om dit weekend te klussen en dinsdag terug komen om te kijken wat mijn eitje gedaan heeft. Hij wou deze ronde alleen maar monitoren en de volgende ronden toch misschien wat meer doen