Ahhhh @wennepen80 wat een dotjes! Wat fijn dat het allemaal goed is gekomen. En ik hoop voor je dat je eitjes goed hun best doen dit weekend! @Madelie het getver wat poep... Hier nog steeds geen progesteron tekenen.. wel super weeïg misselijk gevoel in mijn buik. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niks te zeggen behalve dat ik ziek wordt
Mweh, ik moet maandag weer terugkomen. Ei was nog niet zo snel gegroeid als gedacht. Gemiddeld is ie 15 mm (17 bij 13 mm). Zucht.
Net met mijn man overlegd en willen het ziekenhuis bellen en de afspraak naar januari verplaatsen. Eerst even de zorgen voor onze zoon daar na er voor 1000% voor gaan.
Verstandige keuze van jullie meid. Even focussen op je zoon, dan heb je dalijk weer ruimte in je hoofd om door te gaan. Hoe gaat het nu met je zoon en met je moeder?
Mam is gelukkig thuis. En zoontje moet begin november naar het LUMC. Ritme was afwijkend en te langzaam.
Oh fijn dat je moeder weer thuis is zeg. Nu je zoontje weer op de rit zien te krijgen. Maar daar wordt nu naar gekeken
Heel verstandig meis! Eerst het ene, dan het andere. Knuffel❤️ Edit: ik lees dat je moeder thuis is nu... wat fijn!
@Maan14 helemaal begrijpelijk dat je de afspraak wilt verzetten. Hoop dat ze bij het LUMC iets voor je zoontje kunnen betekenen.
Net met afvegen weer bruinverlies wat iets roder/roze leek te zijn dan het eerdere bruinverlies. Heb toen een tampon iets naar binnen gestoken en inderdaad iets roder. Oh mijn god, ben zo ontzettend bang
Lieve schat... ga nou geen dingen naar binnen schuiven, daar kan het juist van gaan bloeden. Ik snap heel goed dat je doodsbang bent, maar probeer niet teveel stress te hebben, dat is ook niet goed. Dikke knuffel!
Heel goed... even wat rust krijgen in het koppie. De zorgen om je moeder en zoontje zijn al veel, daar kan je de zwanger worden perikelen ff niet bij gebruiken nu. Hopelijk komt er snel duidelijkheid omtrent je zoontje en wat fijn dat je moeder thuis is!