@wennepen80 wat een moeilijke beslissing hebben jullie moeten nemen Maar het is in dit geval wel de juiste! Hopelijk groeien de pups gauw en kunnen jullie Lilly Luck in huis nemen en vertroetelen en onderdompelen in de liefde die jullie kunnen geven.
Ja het was moeilijk vooral omdat we al zoveel hadden verloren.. Maar de pups groeien goed volgens eigenaar van de surrogaat moeder
Dank je, dat weet ik niet.. ergens in de middag (Is een breed begrip i know) ik laat t weten als ze gebelt hebben
Hoi allemaal, eind van deze week verwacht ik mijn eisprong.. We zitten nu in ronde 4. We hebben al een leuke mooie zoon van 4 jaar.. In juli de spiraal verwijderd. Iemand tips hoevaak we deze week moeten/kunnen klussen ? Is elke dag goed of beter om de dag ?
Je plaatst dit nu in een temptopic. Dit kan je beter vragen in het zwanger worden algemene topic Ps, om de dag is prima.
Nou eerlijk.. Ik word ongeduldig en vooral met de minuut zenuwachtiger Kunnen ze niet gewoon nu al bellen?
@Kimmetjuh90 snap ik.. het duurt allemaal al lang genoeg! Hopelijk word je binnen nu en een kwartier gebeld. ♡