Net weer bij nij geertgen geweest. Nu wel weer een positieve ervaring. Follikelen van 23 en 15mm Ze hebben pregnyl gespoten om er zeker van te zijn dat er 1 springt.. Misschien allebij Vanavond en morgen zeker aan de klus en over 2 weken testen.
Hehe, eindelijk ben ik gebelt! Emmy is goed de ontdooiing doorgekomen, morgen 14:50 de terugplaatsing!
@wennepen80 wat fijn dat ze nu toch iets gedaan hebben dmv pregnyl! Heeft de arts het inmiddels al gehad over vervolgstappen omdat er nu positiever gereageerd werd?
@Kimmetjuh90 ohhh, duimen draaien weer volop! Toevallig, ik heb morgen om 14:30 de IUI! Dus we zijn kort na elkaar iets in ontvangst aan het nemen
Oh trouwens, ik werd straks gebeld door het ziekenhuis. In eerste instantie zou ik om half 12 morgen de IUI hebben, maar er bleek een dubbele afspraak te zijn. Zucht. De IUI is dus verplaatst naar morgen half 3. Op zich geen probleem, maar wel weer een hoop geregel. Normaal gesproken is het laatste IUI moment om half 12. Ik ben blij dat we niet naar voren zijn geschoven, want mijn vriend heeft morgen tot 10 uur ook belangrijke afspraken op zijn werk. Ze hebben dus een uitzondering voor ons gemaakt. De ovitrelle moest ik dus ook 2 uurtjes later zetten.
Wat een activiteit hier op fertiliteitsgebied ineens. Zou leuk zijn al jullie allemaal dalijk een positieve test kunnen laten zien meiden. Ik duim voor jullie allemaal.
Hey hey... vaag @wennepen80 niet weg... die loopt ook gelijk want mocht net als @JosjeM vandaag de pregnyl zetten. Ik ga voor roze voor jullie 3en over 2 weken