Hier is me temp omhoog, maar onbetrouwbaar omdat ik er vannacht uit moest naar de kleine rond 1 uur en ik vanmorgen 1,5 later had getempt
Heeeel belangrijk!! Aangezien ik maar 1x in de 2 maand kan uitslapen, want alle overige dagen wordt uk rond 6 uur wakker en dan ligt te spelen in zijn bed en ik daarvan wakker wordt Dus vond het heeeerlijk
@RoGiJuLi Vanacht zo een buikpijn gehad dat een kruik gemaakt heb. Temp is gezakt. @wennepen80. Ben benieuwd hoe ze straks is als ze groter is.
Via wish, heb ik al een tijdje en zijn nooit valspositief of rare tuur streepjes. Lijkt wel wat te zien maar is eerder grijs dan roze.
Hahaha gaat hem niet lukken gewoon uit frustratie gedaan en daar na van alles er overheen gekieperd. Gisteren zij me man nog. Hoe kan het toch dat het ons gewoon niet meer lukt. Dat blijft toch echt 'de' vraag. Mischien dat we wel gewoon naar onze afspraak gaan en dan pas in januari starten even afwachten wat er gezegd word tegen ons 5 november over onze zoon.
Nu al? .. Ik schrok vanmorgen van mn temp juist omdat ik nu met dikke sokken aan geslapen had omdat mn voeten mega koud bleven.. Ik had dus verwacht dat mn temp hoger zou zijn geweest. Ik hoop dat je gelijk hebt
@RoGiJuLi er was rond die periode alleen een Friese stabij in het pension die er op lijkt en geen border collie