Even serieus Morgen zal er geen streepje zijn, toch? .... en he maar 1 predictor expres.. en 1 action dus welke zou ik dan moeten gebruiken.....
Morgen kan zeker wel een streepje komen. Ik zou dan de predictor doen, mits je temp zo hoog is als vandaag
Dat heeft niet zo heel veel effect op je temp hoor aangezien je warmte verliest via je hoofd en ik neem aan dat je niet helemaal onder de dekens lag (incl hoofd) .
Hahaha nee daar kan ik niet tegen Dank je, ben benieuwd morgen.. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben
Oh lieverds ik zit zo te piekeren.... Heeft mn vriend die leefregels goed genoeg nageleefd? Wat gaat eruitkomen woensdag? Wat als...? Ik weet dat mn vriend echt zijn best heeft gedaan rondom die leefregels. Maar wat als? Pfff ik word gek van mezelf.
Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden. Probeer nu even tot en met woensdag de rest in handen te leggen van de artsen. Meer dan dat kan je niet doen. Dikke knuffel meis.
Oh meid! Meer dan zijn best kon hij niet doen en heeft hij ook 100% gedaan! Het komt vast goed.... dat moet gewoon Dikke knuffel!!
Dikke knuffel jullie heb gedaan wat jullie Konden. Nu is het afwachten en dat is het moeilijkste dikke knuffel xx