Ik kwam je eigen topic eerder tegen dan je berichtje hier Ik ga onwijs voor je duimen voor een mooie oploop zodat het 100% zeker is dat het niet van de medicijnen is! Wel met hetzelfde merk testen hoor, anders kan je de testen niet vergelijken. Maar ik vertrouw op gewoon zwanger
Ik zie wat jij ook ziet. Er is nog hoop hoor. Je bent pas 12 dpo en je hebt een prachtige temperatuur.
Hoopvol blijven is alleen maar goed. Zekerheid heb je echter pas met een test. En daar is het helaas nog wat te vroeg voor
We moeten ons 11.45 melden, om 12 uur is hij aan de beurt. De daadwerkelijke ingreep zal erna zijn, om 12 uur is het natuurlijk voorbereiden.
Ik ga zoooooo ontzettend voor jullie hopen dat de ingreep succesvol zal zijn! Wens hem heel veel sterkte!
*breekt eventjes in om* @Lisa280887 heel veel succes te wensen morgen met de ingreep. En mag het voor jullie ook heel snel raak zijn dikke knuf❤
Lieverd ook ik wil jullie veel succes wensen voor morgen! En ik hoop oprecht dat je gauw erna zwanger mag raken!
Ben gewoon nerveus om morgen weer te testen, bang voor geen oploop ofzo, ik weet t niet.. Ik ga in ieder geval zo naar mn bed, ben zo ontzettend moe! Oh en menstruatie achtige krampen zo afentoe waar ik gek van word.. maar dat schijnt erbij te horen ofzo
@Maan14 : Ja dat is 1 van mijn sphynxen (Mauzy) oow wauw hebben wij ook graag willen hebben een naakthond. Heb je wellicht een foto ?
Hahaha tuurlijk heb ik een foto van doby 'zijn bijnaam' het is onze herplaatster hebben hem nu zo en twee maanden. Haha wel heel herkenbaar nu voor buitenstaanders maarja. Hij heeft hier op zijn kalmerings bandje aan. Die nu niet meer nodig is het is echt een lid van ons gezin geworden.