@RoGiJuLi @Maan14 thanks lieverds❤️ We voelen ons ook echt zo gesteund door iedereen! Ook door jullie!❤️ Die steun sterkt ook enorm. Ik ben zo blij dat we het onze naasten vrij snel verteld hebben...
Je bent een power vrouw @Lisa280887 en jullie zijn vast ook een powerkoppel. Jullie komen er wel! Dikke knuffel❤️
Ja dan kan je tenminste op mensen terugvallen. Het komt goed. Echt. Neem eerst de tijd om dit nieuws te gaan verwerken.
Sorry late reactie! Maar ik had een hoop gedoe en geregel om de pil ergens vandaan te toveren! Bloed, zweet en tranen verder heb ik het kunnen regelen. Het gesprek ging goed, heb wederom een echo gehad. Dit zag er allemaal goed uit. We hebben de vragenlijst besproken die we ingestuurd hebben en mijn vriend moest zaad inleveren bij het IVF-lab. Vervolgens werden we gemeten en gewogen en moest er bloed geprikt worden op HIV, en hepatitis etc. Volgende week als ik ongesteld word mag ik starten met de pil en we horen bij het vervolggesprek op 20 november of het IVF of ICSI wordt en wordt er ook gekeken wanneer we kunnen beginnen en o.a. de prikinstructie inplannen.