@RoGiJuLi bedankt voor je informatie Ik heb net Tilburg proberen te bellen moest doorgeven als ongesteld geworden was maar ze nemen niet op. Hebben smorgens en smoddsmi spreekuur. Ik heb nu echt een hevige menstruatie weer.
Ik heb er even echt de pest in, maar dat gevoel kun je denk ik wel vind het ook steeds moeilijker ipv makelijker worden. Negatieve testen menstruatie en ben ook altijd heftig ongesteld. Dat gevoel datje lijf faalt is gewoon rot. Maar weet ook dat het straks weer zonniger in ziet. Ik heb 14 mei een bel afspraak met de gyneacoloog. Ga dan alles ook gewoon voor leggen ons gevoel etc. En dan kijken wat ze zeg. Ik vraag straks aan de verpleegkundige hoe het zit met mijn AMH die is al 8 weken geleden geprikt en zou 6 weken duren.
Hopelijk word je vandaag ongesteld, vind het altijd zo vervelend als mijn temperatuur al op basaal zit en de menstruatie maar niet doorbreekt!
Meiden, is het trouwens een idee om hier ook een lijstje te maken om aan te vullen met afspraken en dergelijke? Dat teruglezen werkt voor mij niet altijd even goed, want ik vergeet de helft en het biedt wat overzicht.
Vanavond even met mijn man overleggen hoe en wat en of we de iui zonder hormonen af gaan maken. Ze geven aan met lh piek weer te moeten bellen voor de volgende iui.
@Maan14 wel goed dat je even overlegt met je man. Als je alleen ovulatietesten te onzeker vindt, zou je misschien met je arts kunnen overleggen om ook echo monitoring erbij te krijgen. Als er uit ons evaluatiegesprek blijkt dat we nog even doorgaan met IUI, dan wil ik aankaarten om ook echo monitoring te doen. Ik word zo onzeker en gestresst van alleen ovulatietesten, maar dat komt omdat ze me al een keer hebben afgewezen voor een IUI omdat het op een zaterdag was en het zh vol zat. Dat wil ik gewoon geen tweede keer, want ik weet dat ze dan al een plekje reserveren. Dan ga ik zo even aan de slag met een leuk lijstje!
Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, .. jaar, ronde .. Cindy77, .. jaar, ronde .. Lisa280887, .. jaar, ronde .. Wennepen80, .. jaar, ronde .. NOD-lijst: 18 mei JosjeM
Dus als iedereen bovenstaande lijst kan aanvullen, zou fijn zijn! @Lisa280887 @Maan14 @Cindy77 @wennepen80 ik heb jou er ook nog even tussen gezet, ik hoop zo dat je nog kan aansluiten bij ons!
Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, 24 jaar, ronde 28 ' 3maanden pauze gehad en ronde 2 MMM' Cindy77, .. jaar, ronde .. Lisa280887, .. jaar, ronde .. Wennepen80, .. jaar, ronde .. NOD-lijst: 18 mei JosjeM 29mei Maan14
Ik denk dat ik vandaag ergens mijn piek ga hebben. Hoop ik ook vooral. Heb net een testje gedaan (zie foto) en meestal als die zo is, dan volgt mijn piek vrij snel. Dat zou morgen IUI betekenen, ik test rond 12 uur nog eens!
Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, .. jaar, ronde .. Cindy77, .. jaar, ronde .. Lisa280887, 28 jaar, ronde 10 Wennepen80, .. jaar, ronde .. NOD-lijst: 18 mei JosjeM 28 mei Lisa280887 Afspraken: 7 mei Lisa280887: eerste afspraak fertiliteit
Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, 24 jaar, ronde 28 (3 maanden pauze en ronde 2 MMM) Cindy77, .. jaar, ronde .. Lisa280887, 28 jaar, ronde 10 Wennepen80, .. jaar, ronde .. NOD-lijst: 18 mei JosjeM 28 mei Lisa280887 29 mei Maan147 Afspraken: 7 mei Lisa280887: eerste afspraak fertiliteit