Wat klote weer maan Snap precies wat je bedoeld dat het steeds moeilijker word dan makkelijker. Telkens die teleurslagen.. Ben ook heel benieuwd wat jou amh is.
Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, 24 jaar, ronde 28 (3 maanden pauze en ronde 2 MMM) Cindy77, .. jaar, ronde .. Lisa280887, 28 jaar, ronde 10 Wennepen80, 37 jaar, ronde 9 (vervroegde overgang) NOD-lijst: 18 mei JosjeM 28 mei Lisa280887 29 mei Maan147 Afspraken: 7 mei Lisa280887: eerste afspraak fertiliteit 9 mei Wennepen80: uitslag amh. En wat nu verder.
@wennepen80 ik zie dat je vervroegd in de overgang zit... wat naar! Ik heb volgende week een afspraak bij fertiliteit om ervoor onderzocht te worden... ben benieuwd!
Wat spannend waarom denken ze dat je evt in de vervroegde overgang zit? @wennepen80 vind het zo k*t voor jou en ben ook benieuwd naar je AMH! Kan het zo zijn als deze aangeeft dat er nog eicellen zijn ze je wel willen stimuleren? Ik ben ook benieuwd wacht nu al weer 8 weken op de uitslag. @JosjeM ik hoop ook dat jou eisprong snel is en dus ook je IUI! En dan duimen draaien! Ik ga zo maar eens alle bank kussens uitwassen van de bank die in de opslag staat. En de dekens. Alvast dozen die belangerijk zijn op de tweede verdieping zetten etc. Alles verhuis klaar maken. Ben een kast met bleuwash aan het doen voor ons zoontje, wonderlamp is binnen zijn oude kamer op MP zetten. Het word de a.s twee weken gelukkig flink druk.
Even update krijg nu echt gigantische buikpijn aan de hand van de uitslag van de AMH word ik a.s maandag gebeld door dokter Maas. terwijl twee weken geleden eerste plaats om te bellen 14 mei was. En de verpleegkundige kan em mag verder niks over de uitslag zeggen.
Kan zijn dat ze dan wat meer voor me willen doen maar fsh en lh waren zo hoog dat de kans daarop zeer nihil is.. Heb second opinion aan gevraagd bij het radboudumc en daar is het ook maar afwachten of ze iets nog willen doen.
Ik hoop het voor jullie!! Ik krijg nu zelf ook echt wel de zenuwen over mijn amh, al heeft mijn gevoel altijd gezegd dat mijn eicellen gewoon shit zijn door alle behandelingen.
Mijn moeder en zus waren beide 28, ik nu bijna 29 en nu in ronde 10... spiraal gebruikt dus nietaan het ontpillen. Ergens gaat iets niet lekker... Mn menstruatie wordt korter en aanzienlijk minder dan wat het was. Reageer ook heel heftig op hormoonwisselingen. De gyn raadde mij aan niet zelf een jaar te ‘proberen’ maar voor die tijd al aan de bel te trekken... voor hetzelfde geld verspil ik mn kostbare eitjes... Spannend een verhuizing! Succes!
Wat fijn dat je zo een doorpakkende gyneacoloog heb. Ik ben twee keer gewoon naar huis gestuurd met probeer maar verder je heb al een kind. Pas in het etz kwamen ze met het slechte eicellen verhaal aan. Mijn moeder en oma kwamen beiden vervroegd in de overgang midden 30.
Mijn moeder en oma allebij in de 50+ en mijn tweelingzus heeft nog nergens last van. Maar goed dat ze doorpakken bij jou @Lisa280887 vooral omdat het familiar bepalend kan zijn. @Maan14 vind het zoiezo nog steeds een raar verhaal dat ze dat niet eerder bij jou gezegt hebben. Had je die behandelingen ook al gehad voor je je eerste kreeg?
Ah wat naar! Wat zal jij je rot gevoeld hebben! Mijn (nieuwe) huisarts wilde er eigenlijk ook niet echt aan toegeven maar gaf toch een verwijzing voor fertiliteit. Doorslag gaf het stukje dat het in de fam speelt. Mijn moeder had al 2 kinderen toen ze vervroegd in de overgang raakte... door hormoonspuiten zijn ikzelf en mijn zusje gekomen. Vreemd dat ze het bij jou niet doorpakten! Zo zie je maar hoe bepalend een arts (helaas) kan zijn
Even terug rekenen, Voor draak heb ik er 3 gehad en na draak nogmaals 4. Maar ze gaf ook aan elke keer is eigenlijk te veel. Steeds +- 7 uur non stop onder de röntgen vanaf liezen tot nek. met contenue inbreng van contrast. Ik ben ook uitbehandeld omdat de kans op kanker toeneemt door de hoeveelheid straling volgend de arts. Zijn zin ' we kunnen geen ablaties meer doen omdat we er niet op zitten te wachten dat je over een paar jaar kanker krijg' Ze houden trouwens per ingreep bij hoe veel röntgen ik blootgesteld ben. Maar weten niet hoe veel effect dit op eierstokken heeft omdat ze nooit gedegen onderzoek naar bij vrouwen gedaan hebben.
Maar je kunt nu door al die behandelingen een goed lang leven leiden? Kanker is ook zeker geen pretje dat snap ik wel van die doktoren. Zouden ze wel eens onderzoek naar moeten laten doen de invloed van röntgen en zwangerschaps wens.
Opzich wel, heb natuurlijk mijn ICD die gaat af zodra er een kamer ritmestoornis is. Afgelopen maand nog een korten kamertachycardie gehad waarbij gelukkigde ICD niet hoefde af te gaan. Ik kan gewoon 100 worden als mijn hart geen hartfalen ontwikkeld door de ritmestoornissen.
Wou je berichtje leuk vinden maar kan verkeerd overkomen Wel heftig allemaal en volgens mij ben je een krachtig vrouwke
Wat een gezlligheid vandaag ik moest gewoon twee pagina’s bijlezen! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar goed dat ik temp anders had ik hoop gekregen. Maar met een temp zelfs onder basaal is het echt wel klaar. Hoop echt dat het nu snel door gaat zetten..