Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    MelZoe vindt dit leuk.
  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee hoe het in ons ziekenhuis was met IUI en het aantal eitjes. Ik heb maar 1 keer 2 eitjes gehad en toen werd ik gewoon geïnsemineerd. Ik had dan ook geen gestimuleerde cyclus.
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  3. wennepen80

    wennepen80 Fanatiek lid

    14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nog geen verdere groei geconstateerd :$
    Nog steeds 13mm.
    Volgende week maandag weer terug komen.
     
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Hoe was jouw verdere ervaring in het Radboud? Ik moet daar nu ook heen voor het IVF/ICSI traject.
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha en geen probleem hoor al die vragen. Ik beantwoord ze met liefde
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Oh, dat is gek.. Hopelijk is je eitje maandag wel wat meer gegroeid en blijft 'ie niet stilstaan in groei.
     
  7. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Pff wat balen zeg dikke knuffel!
     
  8. mamalap

    mamalap Niet meer actief

    Ik ken het Radboud sowieso heel goed, wij wonen er in de buurt. Het is wel echt een academisch ziekenhuis, heel veel expertise en kennis. Juist voor die expertise en kennis echt wel the place to be, maar dat heeft ook nadelen zoals immens groot, heel veel artsen en artsen in opleiding. Voor bepaalde simpele dingen kies ik dan liever het cwz in nijmegen, maar voor mijn kind heb ik echt Radboud gekozen en voor voortplanting dus ook.

    Wat betreft afdeling voortplanting: wat heel prettig is aan deze afdeling is dat het een aparte afdeling is, dus je zit niet met zwangere in de wachtkamer. Zorg vooral dat je betrokken bent bij jouw eigen traject en durf te vragen. Zo zou ik eigenlijk als het de laatste maand niet lukte met clomid in een onderzoek komen of ovulatie inductie met spuiten of iui met clomid of iui met spuiten. Dat was voornamelijk omdat ik door bleef vragen, uiteindelijk maand 7 de laatste maand voor het onderzoek toch gelukt met clomid. Maar ja jullie zitten al icsi/ivf. vrienden van ons zijn in het radboud dmv icsi ook zwanger geworden. Wel een tweeling overigs hahaha was icsi 3.
     
  9. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Fijn dat je in de buurt woont van het Radboud. Wij moeten er helaas wel een eindje voor rijden omdat het het enige academische ziekenhuis in onze buurt is. Dat krijg je als je in een uithoek woont ;)

    Het intake gesprek heb ik 1 november gehad en ik vond het inderdaad prettig dat de afdeling voortplanting apart is van de rest. Tot nu toe zien we dezelfde arts ook bij het vervolggesprek volgende week.
    1 november is er natuurlijk ook opnieuw een zaadonderzoek gedaan en is er bloed geprikt bij ons beide. Dit hebben we al in kunnen zien in het online dossier.
    Het is goed om te weten dat je vooral door moet vragen om verder te komen. Sowieso ben ik al iemand die alles binnenstebuiten keert alvorens ik een gesprek in ga, zeker met dit soort dingen.
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Yukkie... grow egg growwwww
     
    wennepen80 vindt dit leuk.
  11. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    #4711 Maan14, 15 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2018
    @RoGiJuLi dit is hem denk ik toch? Hier even een down moment kijken zo uit om te kunnen gaan beginnen maar krijgen ook best wel. Negatieve reacties van mensen waar van we dachten dat ze ons zouden begrijpen. Eigenlijk is dat altijd al mijn angst geweest waar door het steeds naar voren schroof. Vooral draak zijn vroeg geboorten is een argument voor vele om te vertellen dat we gek zijn dat we nog een kindje willen. Terwijl de kans dat een kindje 40 weken blijf zitten groter is dan nog een vroeg geboorten volgens de artsen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Donkerder als controol...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    wennepen80 en JosjeM vinden dit leuk.
  13. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Ja deze is super positief!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  14. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Hé bah. Ik hoop dat hij alsnog een groeispurt gaat maken.
     
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Oké, benieuwd wanneer mijn temp ga stijgen. Vandaag de griepprik gehad dus kan daar ook beroerd van worden even en verhoging.
     
  16. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    @Maan14 die is zeker positief!
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Yup dit is hem hoor :D:D
     
    Maan14 vindt dit leuk.
  18. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Ik heb sinds eergisteren weer zo'n hoofdpijn. En ik weet bijna 100% zeker dat het door de pil komt. Dit had voordat ik stopte ook altijd en toen ik gestopt was, bijna geen last meer van hoofdpijn gehad tenzij ik ongesteld was.

    Herkenbaar?
     
  19. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Ik had altijd meer last van hoofdpijn als de pil slikte als het goed heb is het ook een bekende bijwerking.
     
  20. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.700
    9.344
    113
    Vrouw
    Ik weet inderdaad dat het een bijwerking is. Maar had gehoopt dat ik er deze keer geen last van zou hebben :D
    Hopelijk hoef ik alleen deze pilstrip nog maar te slikken of desnoods nog een pilletje of 4 meer. Ben er wel klaar voor om te beginnen aan het volgende traject.
     
    Maan14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina