Even ego berichtje, ik heb vandaag mijn eisprong warschijnlek. Nu hebben we eergisteren voor het laats het gezelig gemaakt gisteren had ik echt geen zin. Maken we deze ronden dan wel kans?
Hoe voel je je nu? @Madelie wanneer mocht jij weer baby spieken? @JosjeM wel fijn even lekker samen weg. Ik hoop dat jullie gesprek goed is en jullie snel mogen beginnen!
@Kimmetjuh90 lees net in me onderschrift dat je echo heb gehad. Hoe was het? Lees dat het hartje klopte mooi hè dat knipperlichtje op een echo
Nahja wijhebbe t niet gezien, maar de arts zei dat t een beginnende hartslag was wat ie zo gauw kin zien ( hij was de baby telkens kwijt)
Wat jammer. Wel inwendige echo? Hier vanochtendend hongeren temp. Dus als die hoog blijf is mijn ei geweest.
Je bent ook wel heel vroeg met je echo @Kimmetjuh90 dus volgende keer is ie al heel wat duidelijker maar fijn dat ze iig wel een kloppend hartje hebben gezien
Hier al 2 dagen beroerd is ook terug te zien in mijn temp. Afgelopen woensdagnacht met mijn zoontje op de hap gezeten ivm opgezette "afrikabuikje" blijkt hij totaal vast te zitten vanbinnen. Hadden hem net in de auto en gooit ineens alles eruit, de exorcist was er niks bij. Dus denk aangezien ik nu zelf ook behoorlijke potdienst heb hij toch iets onder de leden had. Hoop morgen weer boven water te zijn want dan gaan we met mijn schoonmoeder puppies knuffelen. De pups zijn gister voor het eerst buiten geweest! Kreeg filmpje van maar kan helaas geen filmpjes plaatsen hier
Ja was wel inwendig Ja dat weet ik, de reden waarom was ook niet zo leuk, ben in elk geval wel opgelucht nu.
Donderdag echo gehad. Was weer helemaal goed. Heb hier donderdag tot 2x toe de foto's geprobeerd te uploaden, maar ik kreeg foutmeldingen omdat mijn geheugen te vol zou zitten. En toen was ik het zat.
Ja vermoedens van een bbz, gelukkig is dat niet t geval Hoop dat t 4 december heel.goed klopt ♡ Ja gelukkig wel ben goed gerustgesteld ook, super fijn!