Wie is er nog allemaal bezig deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wennepen80, 19 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat fijn dat alles weer goed was! ❤️

Madelie vindt dit leuk.
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    @wennepen80 wat een droppies!! Hopelijk voelen jij en je zoon weer snel beter!

@Maan14 ja je was nog op tijd met de sex hoor :) nu op het wachtbankje.

@Madelie wat fijn dat alles zo goed gaat van binnen met die 2 draakjes!!

Maan14 vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    #4763 RoGiJuLi, 18 nov 2018
    Laatst bewerkt: 18 nov 2018
    @JosjeM nog bijna je vervolggesprek meid! Hopelijk kunnen jullie snel starten!

@Lisa280887 ook al vooruitgang :) aanmelding is een feit!! Nu hopen dat ze jullie snel laten komen :)

@Kimmetjuh90 ik wacht met smart op de echo op de 4e ... nog 16 nachtjes!! :)

Ben ik nou iemand vergeten??

Hier niet veel spannends te melden.. we zitten weer in het sklaas gebeuren (gisteren de aftrap met de intocht op tv), dus ik bereid me al voor op elke dag gestuiter en gehyper!

Ojaaaaaa... die maffe vent van mij wil nu al de kerstboom opzetten en heeft mijn dochter ook aan zijn kant.
    Ik probeer het nog af te houden ivm sklaas (nog maar 1 gelover in huis sinds dit jaar), maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan hahahaha
    Ik ben zelf ook gek op kerstdingetjes in huis, vind het echt zoooooo gezellig, maar in mijn hoofd moet eerst klaas het land uit zijn en dan pas de kerst.

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Hahaha voor draak er was stond midden november mijn kerstboom al ❤️

wennepen80 vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ik ga het ff anders doen denk ik...

Normaal vieren wij op 5 dec pakjesavond en op 6 dec is de oudste jarig.
    Dat betekent dat het kerstspul er altijd "pas" na de 7e komt.

Ik ga nu ff met me man overleggen of we zondag 2 dec niet naar me moeder kunnen op "visite" (alvast de kado's daar dumpen de komende periode) en dat we die dag dan daar sint vieren.
    De jongste is de enige gelovige en heeft nog niet zoveel besef haha, zeker niet qua pakjesavondtijd enzo.
    Dan kunnen we die avond met de kerstversieringen beginnen en staat alles zo rond 3-4 december :)

Maan14 en wennepen80 vinden dit leuk.
  6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik houd ook zo van kerst!
    Als mijn man me niet zou tegen houden had ik de boom ook al lang staan:roflmao:
    Die vind ook pas nadat de sint het land uit is de boom pas naar binnen mag..
    En de rest van de versieringen.. Zal eens kijken of ik een foto op kan sjorren van hoe het bij ons altijd lijkt alsof kerstmis over gegeven heeft :roflmao::roflmao:
    Dit jaar denk toch iets eerder dan 5 december want in weekend na sint komen de pups thuis en dan hebben we geen tijd om iets op te zetten of te versieren en dan staat het er al en kunnen ze meteen wennen ;)

Maan14 vindt dit leuk.
  7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou een kleine impressie :roflmao:
    En dan nog kerstdorpje en kadootjes onder de boom heerlijk!
    Begin er ook weer zin in te krijgen

Bijgevoegde bestanden:

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Gezelliggggggg....je hebt dezelfde kkeuren als wij... rood zilver ;)

Dit was de boom vorig jaar.

IMG_20171207_165428.jpg

Maan14 en wennepen80 vinden dit leuk.
  9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Vreselijk kerst en kerstspullen...........
    Doe mij maar januari, maar ik heb kindjes en een man dus ik doe voor de kindjes maar mee o_O:p

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik vond jullie topic leuk hahaha

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Hahahaha de gezelligheid vind ik superleuk, de verplichtingen vind ik totaal niet leuk en de hyperheid vd kids ook niet hahaha om die 2 redenen mag het van mij ook wel januari zijn ;)

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik vind een kerstboom leuk, maar ik heb een vreselijke hekel aan het optuigen en de troep die het met zich meebrengt.
    Daarnaast houd ik van klassieke zilveren met wit versierde bomen, het moet sprookjesachtig zijn. En ik wil alleen een echte boom. Dus daar moet ik dan ook weer op uit, blehhh.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha ik wil juist geen echte boom. Die naalden.. yuk....:D:D
    Ooit eens een echte gehad... zat er gewoon een spinnennest in. En uitvallen dat dat ding deed.
    Nee, eens maar nooit meer ;)

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hahaha heb je met die ene boom wel erge pech gehad. De bomen die ik koop vallen nauwelijks uit. Maar ik koop dan ook altijd een Nordmann. Het kost wat maar dan ligt je huis niet vol naalden en ze hebben een mooiere vorm.
    Een Fijnspar, de originele kerstboom zeg maar, ja die valt binnen korte tijd uit.

15. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Hahaha oh man die sint... in de klas al een week stuiterballen! Vanwege het sintjournaal.
    Stiekem wil ik ook de kerstspullen al van zolder trekken haha! Maar vl houdt het nog even af:roflmao:

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha ik heb me man zover dat we paljesavond bij me moeder vieren op zodag. Dan kan daarna de kerst komen in huis :D

Nu me moeder nog ff polsen of zij het ook een goed idee vind, anders wordt het zondag thuis vieren :)

Maan14, Lisa280887 en Madelie vinden dit leuk.
  17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hebben elk jaar een echte nordmann want ik vind die geur zo lekker in huis.
    Vorig jaar een spinnennest in de boom gehad maar dat weerhoud me er niet van dit jaar weer voor een echte te gaan;)

18. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ooooh bahbah! Snap dat je twijfelt ja! Wij hebben altijd een neppe boom. Geen rommel en gedoe! Gewoon hup opzetten, stekker erin en hij doet het:roflmao:

19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Haha ik ook!! :p

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Aaah wat een heerlijke kerstsfeer foto's komen er voorbij. Vroeger gingen we met zen alle bij opa en oma kerst vieren ouderwets gezellig. Mijn man zijn moeder is 23 december 2008 overleden did heeft dus ook echt een gruwel hekel aan kerst terwijl ik het liefst elke avond kerst films kijk.

Deel Deze Pagina