Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, 24 jaar, ronde 28 (3 maanden pauze en ronde 2 MMM) Cindy77, 40 jaar, ronde 9 (1,5 jaar bezig met MMM erbij) Lisa280887, 28 jaar, ronde 10 Wennepen80, 37 jaar, ronde 9 (vervroegde overgang) NOD-lijst: 18 mei JosjeM 28 mei Lisa280887 29 mei Maan147 30 mei Cindy77 Afspraken: 2 mei JosjeM: 3e IUI 7 mei Lisa280887: eerste afspraak fertiliteit 9 mei Wennepen80: uitslag amh. En wat nu verder.
Heeft iemand van ons ervaring met amh waardes? Ik dacht net laat me is in mijn portaal van het Erasmus kijken en hij is nog 2.9 niet wonderbaarlijke hoog zag ik wel na Google ' ben nu 24 jaar'
Tussen 1,5 en 4 is normaal . Dus jouw waarde past perfect er tussen en geen reden tot denken aan geen ei aanmaak etc (vervroegde overgang etc).
Dankjewel! Enigste wat ik vond was dat de voorspelling is dat je met zo een waarde op mijn leeftijd onder de 45 in de overgang zal beginnen te raken ' zelfde als mijn moeder en oma dus'
Nee dat las ik niet Dat geld voor een waarde onder de 1,5. Dan ben je schijnbaar moeilijk te stimuleren. En boven dec4 heb je juist meer kans op overstimulatie/hyperstimulatie
Haha zie echt gigantisch veel verschillende waardes voorbij komen zal maandag gewoon even afwachten wat de arts zegt.
@RoGiJuLi ga je toch even weer stalken sorry!! Maar weet jij of ze in het Erasmus pmol of ml rekenen? Dat staat er namelijk niet bij alleen 2.9
Hier niet zo’n goed bericht.. zaadjes waren maar 1 miljoen, mijn ei was al weg en ze hebben een cyste aangetroffen in mijn buik. 22 mei evaluatiegesprek met de gyn over hoe nu verder en krijg ik een echo om te kijken of de cyste weg is. We hebben al wel vast een folder over ivf/icsi meegekregen. Maar weet nog niet of dat het gaat worden. We zullen het gaan meemaken allemaal.
Ah nee meis! Dus geen terugplaatsing deze ronde? Heel spannend deze periode... probeer rust te vinden en samen alvast goed na te denken over wat jullie willen... Sterkte en een dikke knuffel!
Ze hebben de zaadjes wel geïnsemineerd, een eitje is in principe 24 uur te bevruchten. De kans zal alleen nog kleiner zijn dat het raak is helaas
Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, 24 jaar, ronde 28 (3 maanden pauze en ronde 2 MMM) Cindy77, 40 jaar, ronde 9 (1,5 jaar bezig met MMM erbij) Lisa280887, 28 jaar, ronde 10 Wennepen80, 37 jaar, ronde 9 (vervroegde overgang) NOD-lijst: 16 mei JosjeM 28 mei Lisa280887 29 mei Maan147 30 mei Cindy77 Afspraken: 7 mei Lisa280887: eerste afspraak fertiliteit 9 mei Wennepen80: uitslag amh. En wat nu verder. 22 mei JosjeM: evaluatiegesprek gynaecoloog + echo voor cyste
Meiden, ik heb via de portal van mijn ziekenhuis de laatste bloeduitslagen gevonden. Ze zijn van aug 2017. Nu zegt men dat als je de juiste waardes wil hebben, je eerst een maand moet stoppen met de pil. De pil zou bepaalde hormonen onderdrukken. Ik had een paar dagen voor dit bloedprikken mijn spiraal laten verwijderen. Op aanraden van de gyn meteen laten prikken als ik ongesteld werd. Kan het zijn dat deze waarden ‘onbetrouwbaar’ zijn? Dat mijn hormoonhuishouding anders is nu ik er een tijdje vanaf ben?
@JosjeM wat balen zeg! Maar ik blijf ondanks alles toch duimen voor je! @Lisa280887 volgens mijn zien de waardes er niet heel gek uit.
Klopt, deze waardes waren prima! Ik ben benieuwd naar de nieuwe waardes. Die zullen er morgen wel bij staan. Ik vraag mij wel af of de mirena invloed had op de ‘oude’ waardes