Ik weet het, mischien staat hij wel op springen zag dat je een dipje had vandaag. Of gebruik je nog ovu testen?
Ja heb weer 3 dagen getest en loopt nog niets op. Ben ook weer de eerste dag aan de betere hand ivm ziek te zijn geweest dus daar kan de dip ook aan liggen
Nou weer een teleurstelling te verwerken Mijn follikel die ze de vorige keer gezien hadden denken ze dat die buiten de eierstok zit en dus mogelijk een ouderwetse cyste is.. Mijn bms is ook dunner geworden Nu geen afspraak gepland en even zelf aanmodderen. Blijf estradiol slikken en ovulatietesten gebruiken om te kijken of er nog iets van activiteiten komen. Komt een klein stemmetje in me op die fluister misschien is mijn eierrek nu wel echt leeg
Gedver meis Ik duim dat de kippies toch nog wat onverwachte eieren leggen om dat eierrek te vullen. Pffff ik zou je zooooo enorm graag mijn eivoorraad willen geven! Was daar maar een makkelijkere manier voor
Nog geen ei... dus waar dat van gisteren vandaag kwam is mij een raadsel. Wel weer eipijn, net als gisteren.
Kan me je angst heel goed voorstellen. Is je bloed onlangs nog weleens getest om te zien hoe de amh op dit moment is?
Dat zou goed kunnen... ik denk de combi stoppen met de pil - sterilisatie - novasure - narcose toch wel invloed gehad zou kunnen hebben
@wennepen80 ik hoop dat er toch nog wat zit, had je graag wat van mij gegeven als dat kon @RoGiJuLi wat een gekkigheid telkens.. misschien is t toch allemaal een beetje door de war geschud! Oh enne onze grote vriendin heeft t aangedurfd een topic te openen
Wuahhahahahhahaha Aan mijn reactie heeft ze niks. Want jij hebt al gezegt wat ik ook gezegt zou hebben Ik ga geen woorden meer aan dat mens vuil maken, bah.