@Maan14 wat een moeilijke beslissing maar ook veel begrip voor je. De hele mmm is zwaar emotioneel en lichamelijk. Het zal niet makkelijk zijn, maar uiteindelijk hoop ik wel de rust geven die jullie zo verlangen.
Dankjewel, blijf nog wel even met jullie mee kletsen hoor. Ik ga ook geen anticonceptie gebruiken we zullen wel zien waar het schip strand Hoe gaat het met de rest? Ik heb echt last van verhuis stress waar door niet een leuker persoon word haha. Mijn man is van het vooruitschruiven en ik juist totaal niet en dat bots nu. Net met ons zoontje naar de winkel geweest kom ik thuis spuug hij alles uit wat hij vandaag gegeten heeft. Was al een paar dagen echt vervelend en denk dus dat het ziek worden zat te wringen. Meteen even ter preventie een pcm gegeven omdat hij geen koorts mag krijgen. En meestal na spugen hier koorts volgd.
Goedemorgen allemaal! Even een tempvraagje: is het normaal dat je temp schommelt aan het begin van je cyclus? Mn kaartje staat in mijn handtekening.... ik temp altijd na ongeveer hetzelfde aantal uur slaap, rectaal, voor ik uit bed ga. Ik merk ook dat mn hormonen enorm rommelen! Ben echt een kreng van tijd tot tijd... gisteren weer enorm uitgevallen tegen vl, over niks
Hey meiden, ben even wat stiller.. ook weinig te melden. Ongi is net afgelopen en nu dus maar hopen dat mijn ei niet weer zo lang op zich laat wachten.. ik vind deze weken tot de eisprong altijd lastig.. er is niks, je kunt niks.. Ga vanaf maandag weer netjes dagelijks tempen.
Natuurlijk mag je meekletsen! Gezellig. Zet je jezelf even bij op de lijst? Ik denk dat ie 1 of 2 pagina's terug staat.
Zwanger worden lijst: JosjeM, 26 jaar, ronde 16 (ronde 3 in MMM) Maan14, 24 jaar, ronde 28 (3 maanden pauze en ronde 2 MMM) Cindy77, 40 jaar, ronde 9 (1,5 jaar bezig met MMM erbij) Lisa280887, 28 jaar, ronde 10 Wennepen80, 37 jaar, ronde 9 (vervroegde overgang) Kimmetjuh90, 27 jaar, ronde 7 in MMM NOD-lijst: 16 mei JosjeM 28 mei Lisa280887 29 mei Maan147 Kimmetjuh90 30 mei Cindy77 Afspraken: 7 mei Lisa280887: eerste afspraak fertiliteit 9 mei Wennepen80: uitslag amh. En wat nu verder. 11 mei Kimmetjuh90: 1e follikelmeting 15 mei Kimmetjuh90: evaluatiegesprek met arts 22 mei JosjeM: evaluatiegesprek gynaecoloog + echo voor cyste
Gaat prima, ik zou graag de tijd vooruit willen spoelen naar 22 mei. Dan weten we hoe we verder gaan!