Sorry dames, ben de afgelopen dagen best druk, dus weinig tijd om op ZP te kijken Heb nog niet veel te melden, net een dag van mn menstruatie af, dus we gaan weer op weg naar mn ei
Hele fijne arts, ze nam ons heel serieus! Mijn waardes van vorige week zijn in orde! Ik heb moeten prikken op AMH en chlamydia, om alles uit te kunnen sluiten. Omdat mijn cyclus goed is en de waardes ook verwacht ze dat AMH ook in orde is, maar voor alle zekerheid. Ik hoef deze cyclus niet te prikken op progestoron. VL moet ook zijn aandeel leveren. Over 4 weken hebben we een belafspraak met alle uitslagen. 4 weken omdat AMH zo lang duurt. Ze heeft ook een echo gemaakt, alles was oké. Ze zag een eitje van 12mm groeien, die zal volgende week waarschijnlijk springen. Bmslijmvlies en eierstokken zagen er prima uit.
@Lisa280887 tot dusver goede berichten, wat fijn! Hopelijk is je AMH en het zaad van je vriend ook oké. Hoe ben je er zelf verder onder, stelt het je wat meer gerust?
Ja ik ben nu vooral opgelucht dat ze het serieus oppakt! Ik merk dat ik mij echt gehoord voel, ook omdat ze direct op amh prikt. Ik denk dat als het zaad is ingeleverd, dat er wel meer spanning zal komen... maargoed, tegen die tijd is het nog ‘maar’ 2 weken wachten haha Nu is het eerst mn ei goed benutten komend weekend en begin volgende week. Daarna een paar dagen onthouding en het zaad inleveren. Als het zaad en AMH in orde zijn zullen we wel nog tot aug zelf verder moeten, in aug zijn we een jaar bezig. Dan kijkt ze erna verder. Maar die overgang en het zaad zijn nu hoofdzaak.
Spannend weer even dus. Ik hoop dat overige onderzoeken uiteindelijk niet meer nodig zijn en je deze ronde gewoon zwanger raakt!
Wat spannend! Nauw gisteren middag de gyn gesproken en ze vond het een dappere maar ook slimme keuze. Opzich zouden we gewoon weer natuurlijk zwanger moeten raken. Ze zij ook loslaten is soms het beste wat je kunt doen en je bent nog jong mijn amh was goed,mijn man zijn zaad is ' genoeg' om natuurlijk zeanger te raken. Dus we stoppen overal mee en zien wel wat de natuur ons brengt. Dankjewel voor de afgelopen jaren klets plezier en het van me af kunnen schrijven en ik hoop dat ooit nog mag melden dat het ' wel' gelukt is. Maar al lukt het niet maakt het ook niet uit met zen 3tjes zijn we ook blij.
Hopelijk lukt het via de natuurlijke weg meis. Loslaten is moeilijk maar misschien wel de betere keus. Hoop snel van je te horen
Ah meis wat dapper! Hopelijk krijg je zo een beetje rust, wie weet wat dat je kan brengen! Ik hoop zo dat jullie wens uitkomt! Dikke knuffel!
Ach lieve @Maan14 ik hoop zo dat jullie snel een zwangerschap gegund is. Jullie hebben al lang genoeg gewacht nu. Dikke knuffel
Lieve @Maan14 ik hoop met heel mijn hart dat je ons volgende maand al een jubelbericht komt brengen, maar over 2-4-6 maanden mag ook hoor Dont be a stranger en ik hoop dat je ons tussentijds ook nog een berichtje komt doen
Morgen om 16:20 Krijgen de uitslag van amh. Zenuwen al bijna niet meer onder controle. Morgen krijgen we te horen of we nog hoop moeten hebben of het een plaatsje moeten geven en gelukkig moeten zijn dat we er al 1 hebben .
Oh spannend weer zeg. Ik hoop echt zo hard voor jullie dat er nog hoop is en dat er meteen een behandelplan wordt opgesteld! Duim duim duim...
@Maan14 ik hoop toch nog op een mooi wondertje voor jullie! Wie weet tot snel weer hier. @Lisa280887 wat fijn dat ze jullie serieus namen. Nu maar duimen voor nog meer mooie uitslagen. @wennepen80 sterkte voor de uitslag ik hoop toch nog op een sprankje geluk! @JosjeM voor jullie spannende weken. Ik hoop dar de tijd vliegt!! Hier erg emotionele dagen gehad veel verdriet om de miskramen wat weer boven kwam. Mijn vriend zat er ook echt even doorheen. Ik hoop volgende week weer een ei te hebben. En dan maar weer afwachten. We willen tot september zelf proberen als het dan niet raak is weer de mmm in
Dankje! Ah dikke knuffel!❤️ Wat een nare tijd zullen jullie gehad hebben... fijn dat jullie elkaar hierin steunen!
Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes! @wennepen80 werd jou bloed ook naar Rotterdam gestuurd? Dan kun je de waardes in mijn Erasmus gewoon in zien. Heel veel succes morgen! @RoGiJuLi deze maand word het denk ik niks haha al dat ' geklus' en dit keer echt geklus hahahaha